Segíthetünk?

Blog

2023. június 22.

A Google új CTA-t próbál ki, amely közvetlenül a webhelyre irányítja az ügyfeleket

A Google Merchant Center új kísérleti programja extra lehetőséget kínál arra, hogy potenciális ügyfeleket irányítsunk a webhelyünkre.

A Google Merchant Center egy „kijelentkezési” kísérleti tesztet tesztel, amely extra lehetőséget kínálhat arra, hogy ügyfeleket vonzzon webhelyére.

A Google Merchant Center csapata e-mailben értesítette a kereskedőket erről a kísérletről, és leírta azt:

  • „Adja meg a vásárlásra kész ügyfeleknek azt a lehetőséget, hogy közvetlenül az Ön pénztárában landoljanak. A. A Google új pilotja segített növelni a résztvevő kereskedők konverzióit és eladásait.”

A trial-ben való részvételhez ki kell tölteni egy űrlapot.

Ha már részt vetünk a kísérletben, az ingyenes terméklistán a „webhely felkeresése” link mellett megjelenik a „checkout” CTA. Ez az új funkció zökkenőmentesebb vásárlási élményt teremthet az ügyfelek számára, és potenciálisan nagyobb forgalmat vonzhat a márkawebhelyekre.

Az ingyenes adatlap fizetési kísérletében való részvételhez egyszerűen jelentkezzünk be a Merchant Centerbe, kattintsunk a Beállítások elemre, és adjuk hozzá a fizetési céloldal linkjét, ahová szeretnénk, hogy a vásárlók eljuthassanak. Lehetőség van arra, hogy hozzáadjunk egy dinamikus URL-sablont a teljes márkához, vagy a hírcsatorna minden egyes termékéhez egyedi fizetési linket rendeljünk.

Az URL-sablon beállítása: 

A hirdetőknek gondoskodniuk kell arról, hogy a használni kívánt URL-sablonban helyőrző termékadat-paraméterek szerepeljenek a termékazonosító, valamint bármely más paraméter megadásához. Ennek célja, hogy az ügyfelek a megfelelő fizetési oldalra kerüljenek. Jelenleg a Google legfeljebb öt paramétert tud támogatni egy URL-sablonon belül.

A Google által a helyőrző paraméterekre vonatkozó alapvető követelmények:

  • ID – Az ajánlathoz társított azonosító attribútum. Ezt az [id] attribútum helyettesíti az ajánlat hírcsatornájában.

Opcionális helyőrző-paraméterekre vonatkozó követelmények a Google részéről:

  • Méret – Az ajánlathoz tartozó méret attribútum. Ezt az ajánlat hírcsatornájában szereplő [size] attribútum helyettesíti.
  • Szín – Az ajánlathoz tartozó színattribútum. Ezt az ajánlat hírfolyamában megadott [szín] attribútum helyettesíti.

A kereső arra ösztönzi a hirdetőket, hogy biztosítsák, hogy a Google által webhelyükre irányított ügyfelek a lehető legjobb felhasználói élményben részesüljenek. Bár ez nem elengedhetetlen, a Google azt javasolja, hogy fontolja meg:

  • A vásárlás zökkenőmentes átállásának támogatása a közvetlenül a Google-tól érkező ügyfelek számára.
  • Világos kommunikáció, hogy az ügyfelek könnyen ellenőrizhessék, kitől vásárolnak, valamint azt is, hogy mit vásárolnak, és ez mennyibe kerül nekik.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!