Segíthetünk?

Blog

2021. május 26.

A Google új funkciókat jelent be az alkalmazáshirdetők számára

A Google alkalmazáshasználati kutatásai azt mutatják, hogy a fogyasztók 63% -a továbbra is a legjobb alkalmazásélményeket keresi az üzletek újbóli (offline) megnyitása után is. Sőt, a fogyasztók 75% -a nagyobb valószínűséggel vásárol olyan márkáktól, amelyek alkalmazásai lehetővé teszik számukra a gyors tranzakciókat.

Annak érdekében, hogy az alkalmazás-hirdetők elérhessék a leendő felhasználókat, a Google létrehozott néhány új módszert, amelyek segítségével a hirdetők több potenciális felhasználót érhetnek el és optimalizálhatják alkalmazáskampányaikat.

Alkalmazáshirdetések megjelenítése asztali számítógépen

Az alkalmazáskampányok alkalmasak a Search, a YouTube, a Google Play, a Discover, valamint több mint hárommillió más webhely és alkalmazás futtatására, de korábban csak mobilon jelentek meg.

Most az Android-felhasználókat megcélzó hirdetők elérhetik a potenciális ügyfeleket asztali számítógépen, valamint mobilon, a SERP asztali változatán, valamint a Google Display Hálózaton is.

Míg az alkalmazáshirdetések a Google Play áruház asztali webhelyére mutatnak, az áruház lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy az alkalmazást közvetlenül a Play-fiókjukhoz kapcsolt eszközre telepítsék.

Az Android alkalmazás-hirdetők júniustól kezdve automatikusan asztali számítógépeken is megjeleníthetik a hirdetéseket, így nincs szükség további lépésekre az Android-alkalmazásokat már hirdető hirdetők számára. A hirdetők ugyanúgy figyelhetik az asztali számítógép teljesítményét az eszköz részben, mint bármely más kampányban.

Egyedi alkalmazáson belüli események a Google Analytics szolgáltatásban

Az alkalmazáson belüli teljesítményelemzés fontos a legtöbb alkalmazáskampány számára, amely az alkalmazáson belüli események beállításának képességén alapul. Korábban a Firebase használatával kódolásra és alkalmazásfrissítésre volt szükség egy egyedi alkalmazáson belüli esemény létrehozásához, például a megrendelések nyomon követéséhez, amikor az emberek befejezték a vásárlást. A Google most bejelentette, hogy az események létrehozása és módosítása a Google Analytics felületén lehetséges – kódfrissítések nélkül.

A mélylinkek összekapcsolása 

Annak érdekében, hogy a hirdetők megkönnyítsék a mélylinkek bevezetését, a Google bejelentette a mélyhivatkozás-ellenőrzőt, egy olyan eszközt, amely segít a hirdetőknek a mélylinkek érvényesítését az egész Android-alkalmazásukon. Az eszköz használatával a hirdetők elküldhetnek és letölthetnek egy részletes jelentést, amely tartalmazza az eszköz összes ellenőrzését a linken, és azt, hogy hogyan kell kijavítani az elmulasztott konfigurációkat.

A Google bejelentette az Impact Calculator-t is, amely felsorolja az összes hiányzó URL-t, amelyek a hirdetők mélylinkekként történő bevezetését fontolóra vehetik, és azok becsült kihagyott konverziói, amelyek nem valósítják meg őket.

Adatalapú hozzárendelés

A fentieken túl a Google kihirdette az adatközpontú hozzárendelést (DDA) is a mélyen összekapcsolt kampányokhoz, hogy a hirdetők megértsék, hogy a mobil webes hirdetésekre leadott egyedi kattintások miként késztették az ügyfeleket az alkalmazáson belüli vásárlások végrehajtására annak érdekében, hogy javítsák az internetes alapú kampányok ajánlattételi döntéseit.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!