Segíthetünk?

Blog

2023. június 26.

A Google új keresési spam jelentési űrlapot adott ki

Az űrlapon keresztül megtehetjük keresési spamjelentéseinket spamekkel, fizetett linkekkel, rosszindulatú viselkedéssel és egyéb keresési minőségi problémákkal kapcsolatban.

A Google frissítette űrlapját, hogy keresési spamet küldjön a Google Kereső csapatának. Az űrlappal beküldhető spamek közé tartozik a spam, a fizetett linkek, a rosszindulatú viselkedés, az alacsony minőség és más keresési minőségi problémák – közölte a Google .

Ezenkívül a Google hozzáadta a panaszok tömeges benyújtásának lehetőségét.

A Google azt mondta, hogy „kibővíti az összegyűjteni kívánt felhasználói visszajelzések körét”, hogy több típusú visszajelzést is tartalmazzon. „Mostantól bejelentheti a spamet, a fizetett linkeket, a rosszindulatú viselkedést, az alacsony minőséget és más keresési minőségi problémákat, mindezt egyetlen továbbfejlesztett formában” – tette hozzá a Google.

A Google a tömeges visszajelzés lehetőségét is hozzáadta a tömeges beküldési funkcióval. A Google azt mondta, hogy „legfeljebb öt olyan oldalt küldhet be, amelyek sértik ugyanazt az irányelvet egy jelentésben”.

Itt látható egy képernyőkép a Google-tól:

Az űrlap visszajelzést és információkat is ad, amelyek a súgódokumentációra hivatkoznak. Lehetővé teszi a fő kategória, majd az alkategória kiválasztását, hogy segítse a visszajelzést a megfelelő részlegnek elküldeni. Ezenkívül figyelmen kívül hagyja az ugyanazon felhasználó által beküldött azonos jelentéseket a spam elkerülése érdekében.

A Google egy megerősítő e-mailt is küld az űrlap elküldése után. Az e-mail súgólinkeket tartalmaz külső forrásokhoz, amelyek lefedik minőségi irányelveinket és a személyre szabott támogatási fórumunkat – tette hozzá a Google.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!