Segíthetünk?

Blog

2023. május 03.

A Google visszaszorítja az életveszélyes termékek hirdetéseit

A Google szigorítja hirdetési irányelveit, hogy korlátozza a halállal vagy súlyos testi sértés közvetlen veszélyével járó termékek hirdetését.

  • A Google frissítette irányelveit a veszélyes termékek hirdetéseinek szabályozására, hogy megvédje a fogyasztókat a károktól.
  • 2023 júliusától az irányelv hatálya kiterjed az olyan termékek hirdetéseire, amelyeknél bizonyítottan fennáll a halál vagy súlyos testi sértés kockázata, és korábban már figyelmeztettek vagy visszahívtak.
  • A szankciók elkerülése érdekében a hirdetőknek felül kell vizsgálniuk hirdetéseiket, biztosítaniuk kell a megfelelőséget, és el kell távolítaniuk a szabálysértő tartalmat.

2023. július 3-tól a Google érvényesíteni fogja a veszélyes termékekre és szolgáltatásokra vonatkozó frissített irányelveket.

Az irányelv mostantól az emberek egészségére és biztonságára veszélyes termékek hirdetéseire is vonatkozik.

A Google nem ad konkrét példákat arra vonatkozóan, hogy mit fog korlátozni az új irányelve. Feltételezhető, hogy a vállalat nem akarja felhívni a felesleges figyelmet a potenciálisan halálos termékekre.

Fontos megjegyezni, hogy ez a frissítés csak az irányelvmódosítás után létrehozott hirdetéseket érinti.

Figyelmeztető rendszer és fiókfelfüggesztés

Ha a hirdetők megsértik a frissített irányelvet, a Google nem függeszti fel azonnal fiókjukat.

Ehelyett a hirdetők legalább hét nappal a művelet megkezdése előtt figyelmeztetést kapnak.

A figyelmeztetési időszak lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy áttekintsék hirdetéseiket, és megbizonyosodjanak arról, hogy megfelelnek az irányelveknek.

A szankciók elkerülése érdekében használjuk ezt az időt a hirdetések értékelésére, és 2023. július 3. előtt távolítsuk el azokat, amelyek sértik az irányelvet.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!