Segíthetünk?

Blog

2023. június 29.

A Instagram Reels -hirdetések mostantól több marketingszakember számára elérhetők

Az Ads on Reels eleinte csak a Facebookon volt elérhető a marketingesek számára, de a Meta reméli, hogy a pilot verzió kiterjesztése az Instagramra is növelni fogja az alkalmazások letöltését.

A Meta kiterjeszti Ads on Reels pilotját az Instagram marketingeseinek szélesebb körére.

A kezdeményezés korábban kizárólag a Facebookra vonatkozott, majd májusban az Instagramon néhány marketingszakember számára elérhetővé vált.

Most az Instagram Ads on Reels szolgáltatást tovább bővítik, hogy több hirdető kipróbálhassák a terméket a közösségi hálózatokon.

A képes hirdetések közvetlenül a Reels tartalmán jelennek meg az Instagram-felhasználók számára – így nincs fennakadás a Reelset néző személyben. Ezeket a hirdetéseket kifejezetten arra tervezték, hogy zökkenőmentesen beleolvadjanak a Reels tartalmába, ami azt jelenti, hogy a felhasználói élmény nem sérül.

A túl sok hirdetés az Instagramon problémát okozhat mind a felhasználók, mind a hirdetők számára; a felhasználókat irritálhatják az állandó megszakítások, ami a hirdetők kevesebb elköteleződését eredményezheti. Mivel azonban az Ads on Reels szolgáltatást úgy hozták létre, hogy ne zavarják a felhasználói élményt, nagyszerű megoldásnak bizonyulhat a marketingesek számára, hogy elérjék az Instagram 2 milliárd aktív felhasználójának jelentős részét.

Egyéb hasznos szolgáltatások marketingszakemberek számára:

Miközben az Instagram arra készül, hogy több hirdetőre is kiterjessze Ads on Reels rendszerét, a marketingesek a közösségi hálózati platform kiegészítő eszközeit is használhatják, többek között:

  • Alkalmazáspromóciós hirdetések – Ez a Facebook és Instagram tekercseken bevezetett funkció segít a marketingeseknek nagyobb közönség elérésében, ahogy bővítik felhasználói bázisukat.
  • Zeneoptimalizálás – A Meta ingyenes, jó minőségű dalokat dobott piacra Sound Collection könyvtárából, amelyek felhasználhatók Facebook- és Instagram-reels és körhintahirdetéseken.
  • Készletszűrő – A Meta nemrég elkezdte tesztelni ezt az új eszközt, valamint harmadik féltől származó ellenőrző megoldását a Facebookon és az Instagramon, kiválasztott marketingesekkel.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!