Segíthetünk?

Blog

2024. június 03.

A LinkedIn kicsinyíti az organikus posztok linkelőnézetét

A szponzorált posztok továbbra is nagyobb előnézeti képeket kapnak, a harmadik féltől származó linkeket tartalmazó organikus posztok mostantól sokkal kisebbek.

A LinkedIn csökkentette a linkelőnézeti képek méretét az organikus posztok esetében, míg a szponzorált tartalmak esetében továbbra is nagyobb előnézeti képeket használ.

A változtatás célja, hogy több natív posztot ösztönözzön a LinkedIn-en, és arra ösztönözhet több felhasználót és márkát, hogy fizessenek a szponzorált posztokért, hogy megmaradjanak a nagyobb linkelőnézeti képek. 

A változás arra ösztönzi a hirdetőket, hogy fizessenek a posztok népszerűsítéséért, hogy nagyobb láthatóságot kapjanak a nagyobb linkelőnézetekkel.

A szponzorált posztok továbbra is nagyobb előnézeti képeket fognak megjeleníteni 360 x 640 pixeltől egészen 2430 x 4320 pixelig.

A kisebb organikus előnézeti képek célja, hogy „segítsenek a tagoknak a LinkedIn-en maradni és egyedi kommentárokkal foglalkozni”.

 „Amikor egy organikus posztból Szponzorált tartalmú hirdetés lesz, az organikus posztban megjelenített kis miniatűr előnézeti képet egy legalább 360 x 640 pixeles és legfeljebb 2430 x 4320 pixeles képpé alakítjuk át” – olvasható a LinkedIn oldalán.

Egyesek kritizálják a lépést, mivel az olyan szakembereket büntet, akiknek nincs idejük az állandó eredeti posztolásra, és a harmadik féltől származó tartalmak megosztására hagyatkoznak.

A LinkedIn-en megosztott linkek maximális elkötelezettségét kereső márkáknak és magánszemélyeknek egyre inkább fizetniük kell a szponzorált posztokért.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!