A LinkedIn új, Focused Inbox felülete relevánsabb üzenetekkel
A LinkedIn bevezeti a Focused Inboxot, amely segít a felhasználóknak megtalálni és megválaszolni a fontos üzeneteket.
A LinkedIn az új „Focused Inbox”-szal fejleszti üzenetküldési élményét, amelynek célja a spamek csökkentése és a relevánsabb üzenetek felszínre hozása.
A LinkedIn-re bejelentkezve a postaládában egy értesítés fog megjelenni: “Próbálja ki a Fókuszált bejövő üzeneteket”.
A fent látható gombra kattintva automatikusan két fülre szűri az üzeneteket.
A Focused Inbox a mesterséges intelligencia segítségével azonosítja a fontos üzeneteket, amelyeket a „Focused” fülre szűr, míg a többi az „Other” fülre kerül. Tekintettel arra, hogy itt a mesterséges intelligencia is szerepet játszik, időbe telhet, amíg a LinkedIn megtanulja a személyes preferenciáinkat.
Lehetőségünk nyílik az üzeneteket a fülek között mozgatni, vagy visszatérni a hagyományos üzenetküldési élményhez, ha nem tetszik a fókuszált postaláda.
A LinkedIn ezt a változást a közvetlen üzenetküldés felpörgetése érdekében teszi, amely a vállalat szerint 20%-kal nőtt a tavalyi évhez képest.
„Ez a funkció a legutóbbi a fejlesztések sorában, amelyeket azért hoztunk létre, hogy segítsük tagjainkat abban, hogy produktívabb beszélgetéseket folytassanak és a LinkedIn üzenetküldésén keresztül kapcsolódjanak. A beszélgetések közel 20 százalékkal nőttek tavaly óta, és azt látjuk, hogy a LinkedIn-en egyre több szakember fordul az üzenetküldéshez, hogy kapcsolatba lépjen és kapcsolatot teremtsen egymással”.
A LinkedIn Focused Inbox már világszerte minden felhasználó számára elérhető.