Segíthetünk?

Blog

2022. december 06.

A LinkedIn új, Focused Inbox felülete relevánsabb üzenetekkel

A LinkedIn bevezeti a Focused Inboxot, amely segít a felhasználóknak megtalálni és megválaszolni a fontos üzeneteket.

A LinkedIn az új „Focused Inbox”-szal fejleszti üzenetküldési élményét, amelynek célja a spamek csökkentése és a relevánsabb üzenetek felszínre hozása.

A LinkedIn-re bejelentkezve a postaládában egy értesítés fog megjelenni: “Próbálja ki a Fókuszált bejövő üzeneteket”.

A fent látható gombra kattintva automatikusan két fülre szűri az üzeneteket.

A Focused Inbox a mesterséges intelligencia segítségével azonosítja a fontos üzeneteket, amelyeket a „Focused” fülre szűr, míg a többi az „Other” fülre kerül. Tekintettel arra, hogy itt a mesterséges intelligencia is szerepet játszik, időbe telhet, amíg a LinkedIn megtanulja a személyes preferenciáinkat.

Lehetőségünk nyílik az üzeneteket a fülek között mozgatni, vagy visszatérni a hagyományos üzenetküldési élményhez, ha nem tetszik a fókuszált postaláda.

A LinkedIn ezt a változást a közvetlen üzenetküldés felpörgetése érdekében teszi, amely a vállalat szerint 20%-kal nőtt a tavalyi évhez képest.

„Ez a funkció a legutóbbi a fejlesztések sorában, amelyeket azért hoztunk létre, hogy segítsük tagjainkat abban, hogy produktívabb beszélgetéseket folytassanak és a LinkedIn üzenetküldésén keresztül kapcsolódjanak. A beszélgetések közel 20 százalékkal nőttek tavaly óta, és azt látjuk, hogy a LinkedIn-en egyre több szakember fordul az üzenetküldéshez, hogy kapcsolatba lépjen és kapcsolatot teremtsen egymással”.

A LinkedIn Focused Inbox már világszerte minden felhasználó számára elérhető.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!