Segíthetünk?

Blog

2023. március 24.

A Microsoft Ads általános egyezés módosító kulcsszavai megváltoznak

Március 15-től a Microsoft Advertising megváltoztatta az általános egyezés-módosító (BMM) kulcsszavak hirdetésekben való megjelenítését.

A hirdetők részéről egyelőre nincsen további teendő.

Jelenleg az ​általános-egyezés módosító kulcsszavak kifejezésegyezésként szolgálnak, de mostantól általános egyezésként jelennek meg​. Ezt a változtatást fokozatosan vezetik be, és a Microsoft Advertising a stabil teljesítmény fenntartására számít​. A vállalat azon dolgozik, hogy javítsa az általános egyezés algoritmikus teljesítményét és​ célja, ​​hogy ez a változtatás jó minőségű eredményeket biztosítson.

Azok a hirdetők, akik tesztelték ezt az új rendszert, arról számoltak be, hogy a konverziós mennyiség javulását tapasztalták az ügyfél-szerzésenkénti költség (CPA) megőrzése mellett. 

A hirdetőknek ezen a ponton nincs szükségük semmilyen lépésre. A Microsoft Advertising azt javasolja, hogy a hirdetők legalább két hétig figyeljék teljesítményt, mielőtt bármilyen módosítást végeznének​. 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!