Segíthetünk?

Blog

2023. június 03.

A Microsoft Ads elindítja az UET Insights irányítópultját új forgalmi adatokkal

 A 2014-ben bevezetett (akkor a Bing Ads szolgáltatásban) az egész webhelyre kiterjedő UET-címke biztosítja a konverziókövetést, a remarketinget és az automatikus ajánlattételi stratégiákat a Microsoft Ads szolgáltatásban.

  • Az univerzális eseménykövetési címke június 29-én frissül. 
  • A Microsoft szerint az új adatgyűjtés elősegíti a hirdetési teljesítmény javítását.
  • Az irányítópult több adatot fog számunkra mutatni, melyek segíthetnek az optimalizálásban. Valamint több adatjelet is fog majd figyelembe venni. 

A Microsoft Ads több webhelyadatot kezd gyűjteni az Univerzális eseménykövetési címkéjén keresztül, hogy támogassa az UET Insights nevű új irányítópultot, amely júniusban indul a hirdetők számára.

Az adatok közel valós időben lesznek elérhetők, és  következő mutatókat fogják tartalmazni:

  • Munkamenetek száma
  • Népszerű oldalak
  • Eszköz bontása
  • Országos bontás 
  • Gyors visszalépések (azon munkamenetek száma, amelyek során a látogató egy oldalra navigált, majd gyorsan visszatért az előző oldalra a kiválasztott időszakban).
  • Átlagos aktív idő .

Íme egy előnézet arról, hogyan néz ki az UET Insights irányítópultja:

Új adatjelek. Az UET-címke által rögzített további webhelyteljesítmény-jelek a következők:

  • Oldal késések (sebesség és betöltési idő).
  • Kattintés és görgetés interakciókat tekintve 
  • Vásárlási kosár részletei
  • Kosár elhagyásának részletei
  • Böngésző alapú jelek
  • JavaScript böngésző hibák

Június 29. Ez az a dátum, amikor a Microsoft automatikusan engedélyezi az UET Insights szolgáltatást az összes meglévő UET-címkén. Az UET Insights alapértelmezés szerint minden újonnan létrehozott címkén engedélyezve lesz.

Leiratkozás az UET Insights engedélyezése előtt:

  • Az automatikus frissítés letiltásához június 26-ig töltsük ki a leiratkozási űrlapot.

Az UET Insights engedélyezése utáni leiratkozás:

  • Egy címke letiltása: Lépjünk az Eszközök > UET címke elemre , és válasszuk ki a címkét. Menjünk az UET Insights fölé, és válasszuk ki a ceruza ikont. Megjelenik egy előugró ablak: Szerkesszük a statisztikai beállításokat . Kapcsoljuk ki a beállítást
  • Több címke letiltása: Lépjünk az Összes címke oldalra, jelöljük ki az összes kívánt címkét, és válasszuk az Insights letiltása lehetőséget .

A Microsoft szerint a cél az, hogy a hirdetők jobban megértsék a felhasználói elkötelezettséget, és javítsák a hirdetések célzását. Remélhetőleg ezek az új adatok segíthetnek a hirdetőknek a megtérülés javításában, valamint nagyobb forgalom és konverziók növelésében.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!