Segíthetünk?

Blog

Hírek

2015. július 20.

A pénztárcánkra szabva hirdetne az Apple

A korunk, nemünk és földrajzi helyzetünk mind nagy szerepet játszanak abban, hogy milyen hirdetésekkel találjuk szemben magunkat, viszont egy tényező még ezeknél is fontosabbnak bizonyul: a weboldalak, amiket látogatunk.

Azonban gyakran előfordul, hogy egyes weboldalakat csupán inspiráció (vagy éppen motiváció) gyanánt látogatunk. Ezért, ha például egy 30 milliós autóról látunk egy hirdetést, holott a mi keretünk csupán 3 millió forint, akkor annak az esélye, hogy ez a hirdetés konverzióval záruljon igencsak csekély.

Apple Pénztárcabarát Hirdetések

Az Apple nemrégiben szabadalmaztatott egy olyan technológiát, amely pont ezt a jelenséget hivatott orvosolni. Ennek lényege, hogy a hirdetések megjelenítése előtt az Apple leellenőrizné bankszámlánk egyenlegét, és ennek függvényében választaná ki, mely hirdetést mutassa meg nekünk. Vitathatatlan előnye ennek a folyamatnak az, hogy csak olyan termékekről/szolgáltatásokról látnánk hirdetéseket, amiket valóban meg is engedhetünk magunknak. Sok részlet még nem derült ki, az azonban biztos, hogy ez a “szolgáltatás” nem opt-out alapon üzemel majd, hanem csak olyan felhasználók számára lesz elérhető, akik expliciten engedélyt adtak az Apple-nek a bankszámla egyenlegükhöz való hozzáféréshez.

Sokakat ért váratlanul ez a hír, nem csupán azért, mert a bankszámla adatainkról van szó, hanem azért is, mert Tim Cook, az Apple vezérigazgatója idén június elején nyíltan kritizálta azokat a cégeket, akik a felhasználóiktól megszerezhető bármilyen adatot igyekeznek monetizálni.

Egyelőre még azonban szükségtelen beleélnünk magunkat a pénztárcabarát hirdetésekbe: semmi hír nem érkezett arról, hogy egyáltalán tervezi-e megvalósítani ezt a folyamatot az Apple. Kétségtelenül nem ez lenne az első alkalom, hogy a cég fejlesztői valami korszakalkotó újdonságot álmodnak, amit le is védetnek, aztán sosem váltják valóra.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!