Segíthetünk?

Blog

2023. július 14.

A Threads, a Meta Twitter alternatívája elindult július 6-án és rögtön be is robbant

A Threads a Twitter kihívásainak legújabb platformja, amely Elon Musk vezetése alatt sok felhasználót és hirdetőt idegesített.

A Meta újdonsága az Instagram márkanév alatti Threads egy „szövegalapú beszélgetési alkalmazás”.

Mi az a Threads pontosan? A letöltési oldal szerint:

„A threads az a hely, ahol a közösségek összegyűlnek, hogy megvitassák az Önt ma érdeklő témákat a holnap felkapott témákig. Bármi is érdekli, követheti kedvenc alkotóit, és közvetlenül kapcsolatba léphet velük, és másokkal, akik ugyanazokat a dolgokat szeretik – vagy hűséges követőket építhet ki, hogy megosszon ötleteit, véleményét és kreativitását a világgal.”

Mióta Elon Musk megvásárolta a platformot, a Twitter új és izgalmas módszereket talált arra, hogy sok felhasználót felzaklatjon és hirdetési bevételeket veszítsen . A szálak platformot jelenthetnek a marketingesek és a hirdetők számára – de végül bárhová is mennek a felhasználók, a költségvetés és a marketingbefektetések követni fogják.

Már lehet regisztrálni az alkalmazásra. Ehhez lépjünk az Instagram keresőjébe, írjuk  be a „Threads” szót, és megjelenik egy „Admit One” jegy a keresőmező jobb oldalán

Az egyik régió, ahol a Threads nem indul, az EU. A Meta többszörös pénzbírságot kapott az EU-ban az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) megsértése miatt.

Az Independent szerint:

„A Metához közel álló források azt mondták, hogy a technológiai óriás azért tartózkodott a szolgáltatás EU-ban való bevezetésétől, mert a vállalat szerint az EU digitális piacokról szóló törvényében foglaltak nem egyértelműek. A törvény értelmében az olyan cégek, mint a Meta, „kapuőrökké” válnak, és korlátozzák a felhasználók személyes adatainak keverését.”

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!