Segíthetünk?

Blog

2022. június 03.

A TikTok bevezeti a fiókkezelést a harmadik fél eszközeivel

A TikTok mostantól lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy fiókjaikat olyan harmadik féltől származó eszközökkel kezeljék, mint a Hootsuite, Sprinklr, Sprout Social és mások.

A kezdetekben a Brandwatch, a Dash Hudson, az Emplifi, a Hootsuite, a Khoros, a Later, a Sprinklr és a Sprout Social integrációit tartalmazza.

A TikTok 2020 szeptemberében indított Marketing Partner Programjának bővítéseként ez a legújabb kezdeményezés, amelynek célja, hogy megkönnyítse a felhasználókkal való kapcsolattartást a platformon.

A harmadik fél eszközeivel való integráció a vállalkozások számára egyszerűbb módot biztosít arra, hogy a TikTok marketinget beépítsék a munkafolyamatokba.

A TikTok célja, hogy a márkák nagyobb sikert érjenek el a platformon azáltal, hogy a tartalomkezelési, ütemezési és közzétételi funkciókat a már használt eszközökbe helyezi el.

A tartalom ütemezése és közzététele mellett a vállalkozások ezekkel eszközökkel nyomon követhetik a kommentszekcióiban zajló beszélgetéseket. Ez több lehetőséget biztosít a közönséggel való kapcsolattartásra és a mérőszámok valós idejű nyomon követésére.

Azáltal, hogy jobban megértjük a közönségünket, az integráció lehetővé teszi még, hogy a tartalmakat a nagyobb elkötelezettség érdekében tudjuk optimalizálni. 

Nyomon követhetjük a platformok közötti teljesítményt is. Ez az integráció lehetővé teszi, hogy egyetlen platformról figyeljük az összes közösségi média fiókunkat, ami betekintést nyújt abba, hogy milyen típusú tartalmak teljesítenek a legjobban.

A kulcsfontosságú teljesítménymutatók elemzésével a hatékonyabb stratégiákat dolgozhatunk ki, és nemcsak a TikTokon, hanem az összes közösségi médiaplatformon növelhetjük az elkötelezettséget.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!