Segíthetünk?

Blog

2023. július 27.

A TikTok elindítja a szöveges bejegyzéseket

A márkák először oszthatnak meg írott tartalmat, és kísérletezhetnek egy sor új funkcióval, amelyek célja az elköteleződés fokozása.

A márkák és az influenszerek különféle formátumokban tudtak tartalmat létrehozni, például élő videókat, fényképeket, duetteket, Stitch-et és még sok mást – de a szöveg soha nem volt választható.

Mostantól az alkotók rendelkeznek ezzel a kiegészítő erőforrással, amellyel kapcsolatba léphetnek közönségükkel, lehetővé téve számukra, hogy versekkel, dalszövegekkel és bármilyen más írott tartalommal terjeszthessék üzeneteiket a TikTokon.

Szöveges bejegyzések megosztásának lehetőségének biztosítása a márkák számára egy másik módszer, amellyel elérhetik és bevonhatják közönségüket. Míg egyes TikTok-felhasználók reagálhatnak az élő videókra, mások nagyobb valószínűséggel kapcsolódnak be szöveges bejegyzésekkel. Ez segít a marketingeseknek olyan közönséget vonzani, amelyet korábban esetleg még sikertelen volt. Minél nagyobb közönséget tud elérni egy márka, annál nagyobb a lehetséges ROI.

Annak érdekében, hogy a szöveges bejegyzések a lehető legvonzóbbak legyenek, a TikTok számos funkciót is elindított a tartalomkészítők számára, amelyekkel kísérletezhetnek a szöveg közzétételekor, többek között:

  • Matricák : ​​A TikTok számos matricát kínál, amelyekkel az alkotók javíthatják szöveges bejegyzéseiket.
  • Címkék és hashtagek : Ugyanúgy, mint a videó- ​​és fotóbejegyzéseknél, a címkék és hashtagek szöveges bejegyzéseknél is használhatók.
  • Háttérszínek:  A tartalomkészítők kiválaszthatnak egy színt, amelyet a szövegük mögé rétegeznek, hogy üzenetük feltűnő legyen.
  • Hang: A TikTok hangsúlyozta, hogy a hang létfontosságú része a felhasználói élménynek, ezért lehetőséget adott a márkáknak, hogy hangot adjanak szöveges bejegyzéseikhez.
  • Vázlat és elvetés: Ha egy alkotó nem akar közzétenni egy szöveges bejegyzést, amelyen dolgozott, elmentheti azt piszkozatként, hogy később visszatérhessen, vagy eldobhatja.

A TikTok bevezette az új szöveges közzétételi funkciót, hogy leegyszerűsítse a tartalomkészítés folyamatát. Egyszerűen kövesse az alábbi lépéseket az első szöveges bejegyzés közzétételéhez:

  • Szöveges bejegyzés létrehozása : Nyissuk meg a camera page-t, és három lehetőség közül választhatunk; fotó, videó és szöveg. Válasszuk ki a szöveget, és a szöveg létrehozási oldalára kerülünk, ahol elkezdhetjük a gépelést.
  • Javítsuk a szöveges bejegyzést: Miután megírtuk a szöveges bejegyzést, javítsuk azt a korábban említett funkciók, például matricák, hashtagek és hang használatával, hogy a lehető legvonzóbb legyen a felhasználó számára.
  • Közzététel:  Ha elégedettek vagyunk a bejegyzéssel, osszuk meg üzenetünket a követőinkkel.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!