Segíthetünk?

Blog

2023. július 31.

A TikTok elindítja az Ads Library-t

A Kereskedelmi Tartalomkönyvtár( Commercial Content Library) hozzáférést biztosít a marketingesek számára a kulcsfontosságú adatokhoz, amelyeket felhasználhatnak kampánystratégiáik fejlesztésére.

A TikTok elindított egy Kereskedelmi Tartalomtárat, hogy átláthatóbbá tegye fizetett hirdetéseit.

A marketingszakemberek az adatbázis segítségével információkat kutathatnak majd a TikTok fizetett hirdetéseiről – valamint egyéb kereskedelmi jellegű tartalmakról, mint például:

  • A hirdetési kreatívok
  • A hirdetés megjelenésének dátumai.
  • A célzáshoz használt fő paraméterek (pl. életkor, nem).
  • Hány felhasználónak és hol jelent meg a hirdetés 

Az adatokhoz való hozzáférés révén a marketingesek jobban megérthetik a kampány teljesítményét és a TikTok algoritmust . Ez a kulcsfontosságú információ segít feltárni, hogy mely kreatívok működnek, mely ötletek nem működnek, és így tovább. Ezen adatok birtokában a marketingesek megalapozottabb döntéseket hozhatnak, ami potenciálisan maximalizálja az elérést és a megtérülést.

  • A TikTok elmondta, hogy csapata már dolgozik azon, hogy a jövőben több országból, például az Egyesült Államokból származó hirdetési adatokat is bevonhasson. A megjelenés dátumát azonban még nem erősítették meg.

Hozzáadott bónusz: A hirdetések átláthatósági könyvtárának elindítása mellett a TikTok egy kereskedelmi tartalom API- hoz is hozzáférést biztosít a marketingeseknek . A Kereskedelmi tartalom API használatához a marketingszakembereknek létre kell hozniuk egy TikTok Developers fiókot, és be kell nyújtaniuk a hozzáférési kérelmet, amelyet a platform csapata felülvizsgál az adatokkal való visszaélés megakadályozása érdekében.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!