Segíthetünk?

Blog

2023. október 25.

A TikTok elindítja az AI alapú kreatív asszisztenst a hirdetéskészítési folyamat egyszerűsítésére

A TikTok egy új, mesterséges intelligencia alapú eszközt indított el, amely segít a hirdetőknek hatékonyabb kampányok létrehozásában.

A platform Kreatív Központjában található Creative Assistant használható adatok elemzésére, javaslatok megtételére, ötletelésre és tanácsadásra a platform legjobb gyakorlati útmutatásaival kapcsolatban.

A Creative Assistant segíthet a tartalomkészítés egyszerűbbé és gyorsabbá tételében azáltal, hogy virtuális asszisztenseként működik. A TikTok kreatív meglátásait kihasználva adatalapú ötleteket javasolhat hatékonyabb és vonzóbb kampányok létrehozásához.

Mi az a TikTok Creative Assistant? A TikTok Creative Assistant egy mesterséges intelligencia által vezérelt virtuális asszisztens, amellyel cseveghetünk és dolgozhatunk együtt, miközben hirdetéseket vagy videókat hozunk létre a platformon. A TikTok-specifikus kreatív ismeretek hasznosításával biztosítja, hogy a legrelevánsabb javaslatokat és útmutatást kapja, végső soron segítve a hirdetőket, hogy lenyűgöző és hatékony tartalmat készítsenek TikTok-kampányaikhoz.

Hogyan működik? A Kreatív Asszisztenst a Kreatív Központ oldalának jobb felső sarkában érhető el, amikor bejelentkezik a TikTok Kreatív Központba. Kezdje el használni az új funkciót az alábbi utasítások beírásával :

  • „Új vagyok a TikTokon való videók létrehozásában. Milyen bevált gyakorlatokat kell tudnom, mielőtt elkezdem?”
  • „Mutasd meg a legjobban teljesítő hirdetéseket a Kreatív Központban az [ipar] iparágban.”
  • „Találjon ki TikTok-ötleteket a [név] nevű márkámhoz, és népszerűsítse a [témát].”
  • „Írjon TikTok hirdetési szkriptet [név] nevű [ipari] márkámhoz, amely a [piacot] és a [célközönséget] célozza meg. Emelje ki ezeket az előnyöket a forgatókönyvben – [előnyök].”

Mire használhatjuk a Kreatív asszisztenst? A TikTok Creative Assistant felhasználható a hirdetők kreativitásának fellendítésére a platform Kreatív központjában, betekintést és javaslatokat kínálva a gördülékenyebb tartalomkészítési folyamathoz. Példák a használatára:

  • A TikTok újoncainak a Creative Assistant útmutatást ad a bevált gyakorlatokhoz, és segít elindítani az utazást a platformon.
  • Amikor a kreatív környezetet kutatja a TikTokon, a Creative Assistant inspiráló és legjobban teljesítő hirdetéseket jeleníthet meg és elemezhet a Kreatív Központban elérhető adatforrások segítségével.
  • A Creative Assistant ötleteket ad, segít az írásban, és közösen finomítja TikTok szkriptjeit.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!