Segíthetünk?

Blog

2022. április 27.

A TikTok interaktív kiegészítőket mutat be a hirdetésekhez

A TikTok új módszereket kínál a hirdetők számára, hogy növeljék az elköteleződést a videóba ágyazott hirdetésekkel.

A TikTok mostantól lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy interaktív kiegészítőket építsenek be a hírfolyamon belüli hirdetésekbe, melyek célja, hogy segítsenek a márkáknak vonzani és lekötni a nézőket.

Az új vizuális elemek elköteleződési lehetőséget kínálnak a hirdetőknek

A TikTok szerint „az interaktív kiegészítők kompatibilisek az alkalmazástelepítésekre, konverziókra, elérésre és gyakoriságra (forgalom, videómegtekintések) irányuló kampányokkal.”

A hirdető céljaitól függően többféle interaktív bővítmény közül választhat, amelyek két szintből állnak: standard és prémium.

A standard kiegészítők célja, hogy segítsék a marketingeseket a funnel alacsonyabb (lower-funnel marketing goals) részén lévő marketing célok megvalósulását, például a kattintások és a konverziók elérése.

És, hogy mit tartalmaznak?

  • Megjelenítési kártyák:  Az üzenetek vizuális kiemelésére, az ajánlatok megosztására vagy egy alkalmazás vagy webhely forgalmának növelésére.
  • Ajándékkód matricák: A konverziók növelése, új vásárlók vonzása és a meglévő ügyfelek hűségének növelése.
  • Szavazási matricák: A közönség részvételének ösztönzése, kapcsolatok kialakítása és visszajelzések gyűjtése.
  • Visszaszámláló matricák:  A sürgősség érzését keltik, és hírt keltenek a folyamatban lévő vagy közelgő eseményekről.

A prémium kiegészítők célja, hogy segítsék a márkákat elérni a funnel felső szintjén (upper-funnel goals) kitűzött céljaikat, mint például a figyelemfelkeltés és a közösségépítés. Ezek jelenleg a következők:

  • Előugró bemutatók:  Egy ajánlat kiemeléséhez és a kattintások számának növeléséhez, amelyek tovább vezetik a felhasználókat az értékesítési csatornán.
  • Gesztusok: Célja, hogy örömet okozzon a közönségnek és növelje a részvételt.

Miért hasznos funkció ez?

Az interaktivitás cselekvésre ösztönöz, így az élménymarketing hatékonynak bizonyul, online és személyesen egyaránt.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!