Segíthetünk?

Blog

Hírek

2017. május 30.

AdWords hirdetés: Google Optimize és Google Survey integráció

Az AdWords hirdetés felületén könnyedén létrehozhatunk landoló oldal variációkat, akár kulcsszószinten is? Az egyik remarketing listánk feliratkozóival kitöltethetünk kérdőívet? Jól hangzik?

A Google Marketing Next-en bemutatott újdonságok között az egyik legizalmasabb a Google Survey 360 és a Google Optimize, AdWords-be történő integrációja.

Adwords hirdetés - optimize, survey 360

Adwords hirdetés – optimize, survey 360

Optimize

Az Optimize integrációval az AdWords hirdetések létrehozása közben már gondolkodhatunk az egyedi landoló oldalakon és akár kampány-, hirdetési csoport- vagy kulcsszószinten létrehozhatjuk. Például, ha egy banknak vagy hitelintézetnek hirdetünk hiteltermékeket, akkor nagyon nem mindegy, hogy a költségesen megszerzett látogatók hány százaléka konvertál és tölti ki a hiteligénylést. A landoló ez esetben kulcsfontosságú és egyre több esetben gondolja azt a megrendelő, hogy a keresőmarketing szakértő kompetenciája kell legyen a releváns landoló lap is. Az Optimize segítségével például a kampánytervezéskor beállíthatunk több különböző lehetséges képet a landoló lapra, melyet dinamikusan módosíthatunk bármikor, nem kell várnunk a jóváhagyási körökre vagy a fejlesztők körülményes válaszaira.

Az Optimize egyébként programozási tudás nélkül használható, egyszerű drag and drop felépítésének köszönhetően. Az új AdWords interfészen pedig nyomon követhető lesz a különböző landoló lapok teljesítménye. Az új interfész legkésőbb év végéig mindenki számára elérhető lesz.

Google Surveys 360

A Google Survey 360 fizetős csomagban érhető el és az Analytics 360 csomag része. A Google rendelkezik egy 10 milliós online válaszadó bázissal és heti szinten sok millió újabb válasz születik a különböző kérdőívekre. Az integrációval – és ilyen formában ez egyelőre Magyarországon kevésbé releváns – a hirdetők választ kaphatnak arra, hogy miért reagáltak pozitívan vagy negatívan az érdeklődők egy-egy marketing aktivitásra vagy landoló lapra.

A Google Survey ingyenesen is elérhető, de nem integrálható az AdWords-el.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!