Segíthetünk?

Blog

Hírek

2017. február 14.

AdWords hirdetések: márciustól megszűnik a konvertált kattintás mutató

Szeptembertől a „konvertált kattintások” már nem használhatóak semmilyen licitálási stratégia részeként. Az AdWords hirdetésekben használt Cél CPA és Intelligens CPC licit stratégiák nem működnek együtt szeptember 21 óta a konvertált kattintásokkal.

Márciustól a mutatót már nem állíthatjuk be az oszlopokban sem és a riportokban sem alkalmazhatjuk. Ha vannak olyan automata szabályaink, melyek a konvertált kattintásokat használták, automatikusan átállnak a konverziókra.

adwords hirdetések

AdWords hirdetés – Konvertált kattintások hátrányai

Íme néhány példa arra, hogy mennyiben korlátozott a „Konvertált kattintások” a „Konverziók” mutatóhoz képest:

  • Kiválasztható, hogy mely konverziós műveletek szerepeljenek a „Konverziók” oszlopban, azonban az nem, hogy melyek a „Konvertált kattintások” oszlopban.
  • A „Konvertált kattintások” oszlop nem szegmentálható a konverzió neve vagy a konverzió kategóriája szerint.
  • Megadható, hogy az adott kattintásból származó többszöri konverziókat számításba vegye rendszer (például a hirdetésre leadott kattintást követő többszöri vásárlást), de a „Konvertált kattintások” mutatóval mindegyik csak egyszer számítható be.
  • A konverziókhoz ki lehet választani hozzárendelési modellt, ez a modell azonban nem befolyásolja a „Konvertált kattintások” értékét.

 

AdWords hirdetés – Új lehetőségek a konverziók mérésére

A mutató természetéből fakadó korlátozásokon túlmenően az AdWords konverziókövetése bővült is bizonyos új funkciókkal, amelyeket a „Konvertált kattintások” esetén nem támogat a rendszer. Például:

  • A konverziók értéke megadható, a konvertált kattintásoké azonban nem. Ebből következően a konvertált kattintások nem teszik lehetővé két, nagyon különböző konverzióhoz vezető kattintás relatív értékének összehasonlítását.
  • A konvertált kattintások között nem szerepelnek azok a kattintások, amelyek bolti látogatásból származó konverziókhoz vezetnek.
  • A konvertált kattintások csak azokat a konverziókat mérik, amelyek a kattintással megegyező eszközön történnek, az eszközökön keresztüli konverzióhoz vezető kattintásokat nem.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!