Segíthetünk?

Blog

Hírek

2016. július 05.

Az AdWords DSA kampányok pontosabbak lehetnek

A dinamikus keresési hirdetések (DSA, Dynamic Search Ads) lényege, hogy komolyabb kulcsszókutatási és szövegírási munkák nélkül is létrehozhatunk hirdetéseket a Google keresőben, amennyiben a weboldalunk megfelelően strukturált és irányadó a Google-nek. Vagyis a céloldal tartalma alapján jönnek létre a kulcsszavak és a hirdetési szövegeknek is a főbb részei. Hogyan lesz ez most még relevánsabb?

Dinamikus keresési kampányok

Egy Google+ posztban történt a bejelentés, miszerint a DSA kampányok a jövőben még pontosabban működhetnek. A poszt a következőt írja:

„A következő néhány hónapban olyan fejlesztések várhatóak a DSA kampányokban, melyeknek köszönhetően a hirdetéseink még inkább releváns keresések mellett fognak megjelenni, amivel javulhat a teljesítmény. Például ha céloldalunk központi tartalma, hogy budapesti fogászat gyerekeknek, akkor nem fogunk megjelenni a kevésbé releváns budapesti fogászat keresésre.”(a példa saját)

A Google maga is azt javasolja, hogy folyamatosan monitorozzuk a DSA kampányok teljesítményét, mert kilengések várhatóak a számokban. Ezt mi is javasoljuk, ugyanis ennek a fejlesztésnek éppúgy lehet pozitív, mint negatív hatása. Ha például kevesebb fölösleges kattintást és pénzköltést fog eredményezni, akkor értelemszerűen pozitív. Ha viszont olyan kampányunk van, ahol hasznosnak tartjuk a céloldal szempontjából kevésbé releváns megjelenéseket és kattintásokat (például ha nem annyira jó az oldal tartalmi felépítése és örülünk a tágabb kulcsszó értelmezésnek vagy ha a Search Terms riportot arra használtuk, hogy így bővítsük a központi kulcsszókészletünket) , akkor ez komoly fejfájást okozhat.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!