Segíthetünk?

Blog

Hírek

2016. január 19.

Az emberek több mint 60%-a inkább a Google-ben bízik

A 2016-os Edelman Trust Barometer szerint a lakosság 60%-ot meghaladó része jobban bízik a Google-ban hírolvasáskor mint az ugyanitt kilistázott linkek híreiben. 
Ebben az évben másodszor kerülnek ki győztesen a keresőmotorok, mint a legmegbízhatóbb média – a tradicionális és legfőképpen a közösségi médiákkal szemben. Tavaly győzedelmeskedtek először és most úgy tűnik, ez a legújabb növekvő trend.
google-trust-1323124533
Ha egy szalagcím megjelenik a Google News-ban, abban már jobban bíznak az olvasók, mintha ugyanazt a címet olvasnák az eredeti forrásban. Miért van ez? Joggal kérdezhetjük. Talán azért mert a Google-ba vetett bizalom alapvetően nagyon erős, gondoljunk csak a 2015-ös legjóhírűbb cégek listájának második helyére. Mikor ezen a kérdésen gondolkozunk, ne feledkezzünk meg a szalagcímek konkrét megfogalmazásáról sem.
A leginkább megoszthatóak nem feltétlenül azok, amelyek a legtöbb információt tartalmazzák, sőt. A közösségi médiákban megjelenő szalagcímekkel ellentétben a Google News pontosan azokat a tényeket szolgáltatja, amelyekre kíváncsiak vagyunk – a lehető legkevesebb szóval. Így aztán bátran kattintunk a folytatásra, hogy elolvashassuk a teljes sztorit.
Ráadásul, mivel a keresőben vagyunk, átláthatjuk az összes megjelent információt egy helyen – így természetes, hogy jobban bízunk ebben mint egyetlen forrásban.
Akármi legyen is az ok, a számok a Google-t igazolják, így javasoljuk azoknak, akik tartalmakat kívánnak megjeleníteni, hogy mindenképpen kezeljék kiemelt helyen a Google News indexét. Itt található a link, amely teljes útmutatást ad ahhoz, hogyan lehet ezt használni.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!