Segíthetünk?

Blog

2020. október 26.

Az IGTV-re hivatkozó hirdetések létrehozása

A Hirdetéskezelőben létrehozhatsz olyan Instagram-hirdetéseket, amelyek közvetlenül egy IGTV-s videóra vagy csatornára hivatkoznak. A hirdetés felhívása az IGTV-csatornádra vagy -videódra irányítja az embereket az Instagram alkalmazásban.

Előkészületek

  • Szükséged van egy Instagram-fiókra IGTV-videókkal.
  • Ha olyan hirdetést szeretnél létrehozni, amely egy konkrét IGTV-videóra hivatkozik, a videót előre fel kell tölteni az IGTV-csatornádba.

Így tudsz a hirdetéseddel az IGTV-re hivatkozni

  1. Nyisd meg a Hirdetéskezelőt, és válaszd a +Létrehozás lehetőséget.
  2. Válassz a következő célok közül a hirdetésedhez:
    • Márkaismertség
    • Elérés
    • Forgalom
    • Aktivitás: válaszd a „Bejegyzéshez fűződő aktivitás” típust
    • Videómegtekintések
  3. A szokásos módon hozd létre a hirdetést: add meg a kampányod részleteit, a költségkeretet és az ütemezést, a célközönséget, az optimalizálást és a megjelenítést. Jelenleg csak a videó formátum támogatott.
  4. Elhelyezésként válaszd az Automatikus elhelyezések beállítást.
    • Ha a Manuális elhelyezések beállítást választod, vegyél fel legalább egy instagramos elhelyezést, például a képfolyamot, a történeteket vagy a Felfedezés területet.
  5. Amikor a „Hirdetés kreatív tartalma” szakaszhoz érsz, másold és illeszd be az IGTV-s URL-címet a Webhely URL-címe mezőbe.
    • Ha a márkaismertségi, elérési vagy videómegtekintési célt választottad, be kell jelölnöd a Webhely URL-címének megadása négyzetet a Webhely URL-címe mező eléréséhez, ahová beillesztheted az IGTV-s URL-címet.
  6. Az IGTV-s URL-cím megtalálásához nyisd meg az Instagram.com-ot a számítógép böngészőjében. Ezután szintén asztali számítógépen nyisd meg a profilodat, és kattints az IGTV lapra.
    • Ha azt szeretnéd, hogy a hirdetésed az IGTV-csatornádra hivatkozzon, másold ki az URL-címet a címsorból.
    • Ha azt szeretnéd, hogy a hirdetésed egy konkrét IGTV-videóra hivatkozzon, kattints a kívánt videóra, és utána másold ki az URL-címet a címsorból.
  7. Ezután illeszd be az IGTV-s URL-címet a Webhely URL-címe mezőbe a Hirdetéskezelőben.
  8. Válassz egy felhívást, majd fejezd be a hirdetésed létrehozását.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!