Segíthetünk?

Blog

2023. május 09.

Az Instagram átkeresztelte a tartalomhirdetéseket partnerhirdetésekre

A partnerségi hirdetések hatékonyabb és költséghatékonyabb módszert kínálnak a hirdetőknek a közönség elérésére.

Az Instagram most felfedte, hogy a márkás tartalmi hirdetéseket partnerhirdetésekké nevezi át, új módszereket kínálva a márkáknak és az alkotóknak a hirdetési erőfeszítésekben való együttműködésre.

A partnerhirdetések lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy kiterjesszék az alkotók vagy más partnerek fiókjából származó tartalmat, elősegítve ezzel a szélesebb körű együttműködést.

A frissített hirdetési formátum lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy az organikus Instagram-tartalmak szélesebb körét reklámozzák partnerségi hirdetésként. Ide tartoznak a fizetett partnerségi címkével ellátott, márkás tartalmak, az Instagram Collab-bejegyzések, a @megemlítések, az emberek címkéi, a termékcímkék és más olyan tartalmak, amelyeken nem szerepel a fizetett partnerség címkéje. A hirdetőknek lehetőségük van új partnerségi hirdetéseket létrehozni a Hirdetéskezelőben anélkül, hogy meglévő bejegyzésre lenne szükségük. E további használati esetek figyelembevétele érdekében a vállalat frissíti az engedélyeket, hogy a partnerségi hirdetéseket még felhasználóbarátabbá tegye.

Az Instagram szerint a partnerhirdetések jelentik a leghatékonyabb és legátláthatóbb módszert a hirdetők és a partnerek együttműködésére a reklámkampányokon. Adataik azt sugallják, hogy a partnerhirdetéseket a szokásos üzletmenet (BAU) hirdetésekkel kombináló kampányok 53%-kal magasabb átkattintási arányt, 19%-kal alacsonyabb műveletenkénti költséget eredményeznek, és 99%-kal a BAU-hirdetések önmagukban is jobban teljesítenek.

Az új hirdetésekről a Meta blogon olvashatsz .

Az új hirdetések rendkívül hatékony és átlátható módot kínálnak a márkák és az alkotók számára, hogy együttműködjenek a hirdetési kampányokban. Azáltal, hogy lehetővé teszik a különböző típusú organikus Instagram-tartalom népszerűsítését, ezek a hirdetések szélesebb körű együttműködést és fokozott felhasználói elkötelezettséget tesznek lehetővé.

A korai tesztek során az új hirdetésekről bebizonyosodott, hogy lényegesen magasabb átkattintási arányt, alacsonyabb műveletenkénti költséget jelent és nagyobb valószínűséggel teljesítenek a hagyományos, megszokott üzleti hirdetésekkel szemben.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!