Segíthetünk?

Blog

2022. július 21.

Az Instagram előfizetői teszt 3 új funkciót kap

Ez tartalomgyártók ezrei számára teszi lehetővé, hogy az előfizetőik számára exkluzív tartalmakat tegyenek közzé.

Az Instagram folytatja az előfizetéses opció tesztjét, mely a béta csoport számára 3 új funkcióval bővült.

A tesztelés idén januárban indult egy szűk influencer csoport számára, és a tesztelt funkcuók , ezek az alapfunkciók már több tízezer tartalomgyártó számára elérhetők az USA-ban.

Az új funkciók, amikkel most bővült a teszt:

–   Előfizetői chat (Messenger alapú, 24 óra múlva eltűnik)

–   Exkluzív posztok és Reels

–   Külön lap a profilon belül az előfizetői tartalmak eléréséhez

A tartalomgyártók számára elsődleges a bevételeik fenntarthatósága, hiszen ők is vállalkozásként működnek. Az előfizetések segítségével megteremthető számukra a bevétel kiszámíthatósága. – Nyilatkozta Adam Mosseri, az Instagram vezetője, magyarázatot adva az újítás irányára.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!