Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. április 23.

Az organikus Google Shopping

A Google jövő héttől megnyitja a shopping találati listáját az organikus találatok számára az Egyesült Államok piacán. Más szavakkal: nem csak fizetett termékhirdetések, hanem ingyenes terméktalálatok is meg fognak jelenni a Google Shopping feed-jében.
A fizetett hirdetések továbbra is megmaradnak: azok a találati lista tetején, illetve alján fognak megjelenni. A product listing ads (PLAs) továbbra is csak fizetett találatokat tartalmaz majd.

organikus-google-shopping

 

Ezt a lépést alapvetően két ok motiválta: egyrészt a koronavírus miatt számos kiskereskedőnek sajnos le kellett húznia a rolót. Ennek érdekében a Google leveszi a kereskedők válláról a teher egy részét azáltal, hogy organikus találatként is megjelenhetnek a termékeik a Google Shopping-ban. Másrészt az Amazon előretörése a termékkeresés- és hirdetés piacán is lépéskényszerbe helyezte a keresőóriást. Ezzel a lépéssel kívánják visszaszerezni a piac egy részét.

 

A szolgáltatás globálisan év végétől fog rendelkezésünkre állni.

Bővebben a Search Engine Land oldalán »

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!