Segíthetünk?

Blog

2021. május 05.

Az ügyfélegyezési listákkal való munka megkönnyítése

Az ügyfélegyezési listák (customer match) segítségével, lehetőségünk van szorosabb kapcsolatot kialakítani az ügyfeleinkkel, amely egy remek célzási lehetőség. Az ilyen típusú listákat felhasználhatjuk a Keresési, Shopping, Videó és Discovery kampányoknál is. 

Az Ügyfélegyezés használatának még könnyebbé tétele érdekében a Google új frissítéseket tett közzé, amelyek segítségével több ügyfelet érhetünk el és javíthatunk a teljesítményen. 

Az ügyféllista feltöltésekor kapunk egy százalékos arányt, amit egyezési arányként tüntet fel a rendszer.  Korábban a lista feltöltésekor még várnunk kellett, hogy megkapjuk ezt a százalékos arányt, most már azonnal látható lesz. 

Az egyezési arány javítása érdekében, minél több adatot érdemes megadni az ügyféllistában. Azoknál a hirdetőknél, akik kétféle ügyfélinformációt töltöttek fel, átlagosan 28 %-al növekedett az egyezési arány, akik pedig három ügyfél információt is megadtak, 35 %-os növekedést tapasztalhattak. 

A listafeltöltéssel, kis listamérettel vagy kis mennyiséggel kapcsolatos ügyfélegyezési problémák javításáról részletes leírás található a support oldalon. 

Tartsunk naprakészen a listáinkat az ajánlások segítségével

A listák frissítése kulcsfontosságú az ügyfélegyezés szempontjából.A listák egy idő után elévülnek, ezért fontos, hogy naprakészen tartsuk azt. Az ügyfélegyezési listák átlagosan 17 %-al növekednek forgalom és konverziós szempontból is, miután frissítésre kerülnek. Azért, hogy még könnyebb legyen megtudni, mikor kell frissíteni a listát, most már az ajánlások fülön is elérhető lesz egy javaslat ezzel kapcsolatban. 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!