Segíthetünk?

Blog

2024. február 09.

Beszélgetési élmény a Google Ads szolgáltatásban

A beszélgetési élmény egy új, csevegésalapú funkció, amely a szakértelmet a Google mesterséges intelligenciájával kombinálva felgyorsítja a keresési kampányok létrehozását. Ez egy olyan eszköz, amelyet használva a szükséges szövegek és eszközök egyszerűbb létrehozása révén segít a keresési kampányok optimalizálásában.

Hogyan működik?

A beszélgetési élmény segítségével könnyebben optimalizálhatjuk a keresési hirdetéseket, mivel a Google mesterséges intelligenciájával kapcsolatos szakértelmét kiaknázva optimalizálhatunk.

A beszélgetési élmény révén hatékonyan alakíthatjuk ki a kampányt. Segítséget kérhetünk az alábbiakban:

  • Új keresési hirdetéscímsorok és -leírások létrehozása
  • Releváns kulcsszavak generálása
  • Képek ajánlása
  • Belső linkek ajánlása

A beszélgetési élmény a Google nagy nyelvi modelljein alapul, amely a mesterséges intelligencia egy olyan típusa, amely képes az emberi nyelv értelmezésére és létrehozására.

Az első lépés az előnyben részesített céloldal URL-jének megadása. A Google mesterséges intelligenciája automatikusan létrehozza a vállalkozás rövid leírását, amelyet ez után szerkeszthetünk.

Ezt követően a Google mesterséges intelligenciája releváns és hatékony kulcsszavakat, címsorokat, leírásokat, képeket és belső linkeket javasol a kampányhoz.

Fontos, hogy továbbra is mi irányítjuk a beszélgetéssel és a parancsokkal a javaslatokat.

Íme néhány tipp a beszélgetési élmény használatához:

  • A kérelmek legyenek világosak és tömörek.
  • Ha nem vagyunk elégedettek a válasszal, bármikor megpróbálhatjuk átfogalmazni vagy pontosítani a kérelmet.

Fontos, hogy a mi felelősségünk annak biztosítása, hogy az alkalmazott javaslatok pontosak és relevánsak legyenek a kampány élesítése előtt.

A beszélgetési élmény még fejlesztés alatt áll, ezért előfordulhatnak a képességeire vonatkozó bizonyos korlátozások.

Elérése:

1: A Google Ads-fiókban kattints a létrehozás gombra Create Button, majd válaszd a Kampány lehetőséget.

2: Folytasd a kampány-létrehozási folyamatot.

3: Ha a fiók jogosult rá, akkor a „Kulcsszavak és hirdetés” lépés elérésekor megjelenik a lehetőség az új beszélgetési élménnyel a keresési hirdetések összeállítására.

Forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/14145186?fbclid=IwAR0aASt7vinkCbhNfWFRwfv6z4mIU4vcOl4F9tbB_c0A3-bc_NbWUQLn79A

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!