Segíthetünk?

Blog

Hírek

2019. március 25.

Csökkenő Facebook célzási lehetőségek

A Facebook megszűnteti az irányítószám, életkor és nemek szerinti célzást a lakhatás, foglalkoztatás és pénzügyi hirdetések esetében.

A lakhatást, hiteleket vagy foglalkoztatást népszerűsíteni kívánó hirdetők számára már nem lehetséges többet életkor, nem vagy irányítószám alapján megcélozni a felhasználókat. Az új hirdetési irányelv azokat az Egyesült Államokbeli hirdetőket érinti, akik ezen tipusú hirdetéseket a Facebookon, Instagramon vagy Messengerben kívánták megjeleníteni.

facebook-celzas-korlatozas

Ezen felül a Facebook azt is bejelentette, hogy elindít egy olyan eszközt, mellyel lehetőségünk lesz az összes éppen aktuálisan futó lakáshirdetés megtekintésére tekintet nélkül arra, hogy kit céloz az adott hirdetés.

A Facebook ezzel a döntésével kívánja az esélyegyenlőséget támogatni, a hátrányos megkülönböztetés elkerülése a cél.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!