Segíthetünk?

Blog

2024. január 26.

Digitális piacról szóló törvényben leírtak teljesítése az FB és IG felhasználóknak

A Meta az Instagram és a Facebook felhasználóknak ( az EU, az EGT és a svájci felhasználók számára) hamarosan választási lehetőséget kínál arra, hogyan szeretnék használni ezentúl a Meta szolgáltatásait és funkcióit. Ez a DMA, digitális piacról szóló törvény egyik követelménye, ami 2024 márciusában lép hatályba).

Hogyan működik?

A felhasználók eldönthetik, hogy szeretnének-e információkat megosztani szolgáltatásaink között, mint például:

Facebook és Instagram összekapcsolás:

  • Információhasználat a Facebook és az Instagram között.
  • Akik már összekapcsolták Instagram és Facebook fiókjaikat, azok pedig megtarthatják ezt a funkciót, vagy dönthetnek úgy, hogy ezentúl külön kezeljék a két felületet. 

Facebook Messenger:

  • A Facebook Messengert használók eldönthetik, hogy továbbra is használni kívánják-e a Facebook Messenger szolgáltatást a Facebook-fiókjukkal, vagy különálló új Messenger-fiókot szeretnének-e létrehozni. Azok, akik úgy döntenek, hogy Facebook-adataik nélkül hoznak létre új Messenger-fiókot, használhatják a Messenger alapvető szolgáltatásait, például a privát üzenetküldést és a csevegést, valamint a hang- és videohívásokat.

Facebook Marketplace: 

  • A  használó emberek választhatnak, hogy felhasználják-e a Facebook-adataikat, vagy sem a Marketplace felületén. Azon a felhasználók, akik úgy döntenek, hogy Facebook-adataikat használják fel a Marketplace-élményükhöz, a jelenlegi piactér felület megmarad. Azok az emberek, akik úgy döntenek, hogy nem használják fel Facebook információikat a Marketplace-en, továbbra is böngészhetnek a listákon, valamint vásárolhatnak és eladhatnak tételeket, de a legfontosabb különbség az, hogy a vevők és az eladók közötti kommunikáció e-mailben történik a Facebook Messenger helyett.

Facebook Gaming:

  • Azok, akik a Facebookon játszanak, választhatnak a Facebook adataikat használó játékélmény vagy az anélküli élmény között. Azok az emberek, akik úgy döntenek, hogy Facebook-adataikat használják a Facebookon játszott játékokhoz, olyan funkciókat kapnak, mint: a többjátékos játékok, a játékon belüli vásárlások és a személyre szabott javaslatok.  Azok az emberek, akik úgy döntenek, hogy nem használják fel Facebook információikat a játékokhoz, játszhatnak néhány egyjátékos játékot.

Hirdetések: 

  • Ez a választás 2023 novemberében jelent meg, amikor választható volt az ingyenes, de reklámokat tartalmazó közösségi felület használata, illetve a reklámmentes, de előfizetéssel használható felületek 

Forrás: https://about.fb.com/news/2024/01/offering-people-more-choice-on-how-they-can-use-our-services-in-the-eu/

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!