Segíthetünk?

Blog

Hírek

2018. december 19.

Egy fúzió, ami megbolygatja az influencer marketinget

Január 1-től beolvad a BugTV a Post for Rentbe. A fúzió hatással lesz a magyar és a nemzetközi influencer marketing piacra is. A BugTV Magyarországon az elsők között indíthatott YouTube Multi-Channel Networköt (MCN), amely szolgáltatást ezentúl a Post for Renttel együttműködő szerződött véleményvezérek is igénybe vehetik.

Több hónapig tartó tárgyalások és egyeztetések után 2018. december végén állapodott meg a két cég az összeolvadásról. A Post for Rent magyar tulajdonú startup 2016-os indulása óta a magyar és a nemzetközi piacot is meghódította korszerű, automatizált influencer platformjával, amely a márkákat és az influencereket köti össze egymással. A deep insight és a machine learning módszerét is alkalmazó szolgáltatás jelenleg 16 országban elérhető és több mint 33 ezer felhasználóval rendelkezik szerte a világon. A BugTV-vel való összeolvadással új távlatok nyílnak meg a cég számára itthon és külföldön is.

“A Post for Rent technológiai megoldásként kezdte pályafutását az influencer marketing piacon. A platformunknak köszönhetően leegyszerűsödött a kampányok workflowja és erősödött az adat alapú megközelítés. A platform mellett szerettük volna elindítani Magyarország legmegbízhatóbb talent management szolgáltatást is, ami világszinten is versenyképes. Ehhez számunkra a Hello Group mellett a BugTV a legmegfelelőbb partner. A BugTV csapata az elmúlt években szakmailag már sokat bizonyított, régóta szoros kapcsolatot ápol a Google-lel és a Multi-Channel Network szolgáltatásban is élen jár. A fúziónak köszönhetően lehetségessé vált, hogy a Post for Rent technikai infrastruktúráját és a BugTV ambícióit ötvözve Magyarország legmegbízhatóbb talent management szolgáltatását biztosítsuk a piacon és az országunk határain túl is.” – mondta Csiszár Gergő, a Post for Rent alapító-CEO-ja.

A 2012-ben alapított BugTV egy felvásárlást követően 2016-ban került a Klikkmánia cégcsoporthoz, melynek köszönhetően ugrásszerű fejlődésnek indult. Az elmúlt években Asztalos Levente, Varga Zoltán és Juhász Noémi szakmai vezetésével a hazai influencer marketing piac megkerülhetetlen szereplőjévé nőtte ki magát és Magyarországon az elsők között indíthatott YouTube Multi-Channel Networköt (MCN), amely szolgáltatást a fúziónak köszönhetően ezentúl a Post for Renttel együttműködő szerződött véleményvezérek is igénybe vehetik.

“A Post for Rent és a BugTV összeolvadása új fejezetet nyit ügynökségünk életében. A Post for Rent csapata és ügynökségi szolgáltatásai, valamint a mögöttük álló platform tökéletesen kiegészíti azt, ahova a BugTV mára eljutott. Az ország legnagyobb lendületével rendelkező influencer marketing ügynöksége jött most létre, izgatottan várjuk a januári kezdést” – mondta Asztalos Levente, a BugTV társtulajdonosa.

A 2018-as év a Post for Rent számára a változás éve volt: a korszerű automatizált influencer marketing platform működtetése mellett elindult a hazai digitális ügynökségük is, amiben kiemelt figyelmet kap az új talent divízió. 2019-ben a fókusz az MCN-hez köthető szolgáltatások bővítésén lesz az angliai régióban a Hello Grouppal együttműködésben.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!