Segíthetünk?

Blog

2022. február 01.

Egyre nagyobb a Performance Max jelentősége

Tavaly novemberben jött a bejelentés, hogy a Smart Shopping és Local (helyi) kampányok  2022-ben egy ú.n. Performance Max kampányokra frissülnek. 

Az új Performance Max ugyanazokat az alapvető funkciókat fogja kapni, mint a Smart Shopping és Local, viszont mindeközben új készletek és formátumok is hozzáférhetővé válnak a YouTube-on, a keresési szöveges hirdetésekben és a Discoverben is. 

Mérföldkövek, amelyek segítenek felkészülni erre a változásra (Smart shopping, a Local (helyi) kampányok elengedésére) és a Performance Max frissítésére:

1. Frissítés egykattintásos eszközzel (one-click tool)

Áprilistól kezdődően egy ú.n „egykattintásos” frissítési eszköz kerül bevezetésre a Google Ads szolgáltatásban a Smart Shopping-kampányok frissítéséhez. 

Júniustól kezdve pedig frissíthetőek lesznek a Local (helyi) kampányok is az eszközzel. 

Az eszköz lehetőséget ad bizonyos kampányok vagy az összes kampány egyidejű frissítésére. 

2. Automatikus frissítés: Júliustól-Szeptemberig a Smart Shopping-kampányok automatikusan frissítésre kerülnek. Illetve A Local (helyi) kampányok pedig augusztustól szeptemberig fognak automatikusan frissülni.

Mindezen meglévő kampányok automatikus frissítése után többé nem lesz lehetőség új Smart Shopping- és Local (helyi) kampányokat létrehozni.

3. Frissítések befejezése : A frissítési folyamat szeptember végéig befejeződik. 

Már elérhető a Performance Max kampány típus, van lehetőség a létrehozására a Google Ads-en belül. Íme három gyors tipp a termék csatornával rendelkező Performance Max kampányok létrehozásához: 

  1. Kreatív elemek feltöltése: Még több kreatív elem megadása, hogy kampányunk több alkalmas felületen jelenjen meg, és jobban teljesítsen. 
  2. Hagyjunk időt a kampány felfutására: Az online értékesítési vagy többcsatornás célokat szolgáló kampányok esetén 2-3 napot. A csak offline célokat szolgáló kampányok esetén 3–4 hetet kell várni. 
  3. Kerüljük el az átfedő célzást: A Performance Max kampányai prioritást élveznek a meglévő Smart Shopping-kampányokkal, normál Shopping-kampányokkal és az ugyanazokat a termékeket célzó Display-dinamikus remarketing-kampányokkal szemben. Ennek eredményeként az a javaslat, hogy meg kell várni, amíg elérhetővé válik a meglévő intelligens Shopping-kampányok frissítési lehetősége. 
  4. Ha az új Performance Max kampánya ugyanazokat a termékeket célozza meg, figyeljünk arra, hogy azonos költségkeretet állítsunk be a mennyiség fenntartása érdekében. 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!