Segíthetünk?

Blog

Hírek

2019. március 08.

Egyre nő a digitális reklámpiac

Az IAB Hungary az Evolution 2019 konferencián számolt be a digitális reklámpiac 2018-as változásairól, növekedéséről.

Már negyedik éve számít a legnagyobb szegmensnek a reklámtortán belül a digitális piac. A maga 38.8%-os részével, és 90,3 milliárd forintjával a tavalyi évben további növekedést tudhat maga mögött. A digitális reklámpiac összességében 14 százalékkal bővült 2018-ban.

bovulo-digitalis-reklampiac

Szegmensekre bontva látható, hogy a display eszközök 39,1 milliárd, a search 35,2 milliárd, a listing pedig 15 milliárd forintot tett ki.

Fontos kiemelni az automatizmusok és a mobil szerepét, ugyanis mind a kettő egyre nagyobb teret hódit. A következő óriási trend a digitális videók térnyerése lehet a szakértők szerint.

Az IAB Hungary 2016 óta készíti el az Adexpect jelentést, ami az éves reklámpiaci költések várható alakulásáról ad képet, az év legfontosabb digitális reklámpiaci trendjei alapján.

A tavalyi évi eredményekről és a várakozásokról a Kreatív.hu cikkében olvashatsz bővebben.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!