Segíthetünk?

Blog

2022. március 30.

Elérhető az új Google Partners Directory

Elérhető az új Google Partners Directory, ahol lehetőség van keresni a Google kritériumait teljesítő és jelvénnyel rendelkező ügynökségek között.

Lehetőség van szűrni a partner státuszok, minősítések és régiók alapján is. Magyarországon jelenleg 17 Kiemelt Partner található, köztük a Klikkmánia is. 

A Kiemelt Partnerek rendelkeznek a Google Ads szolgáltatással kapcsolatos szakértelemmel és az ahhoz szükséges tanúsítványokkal. 

Hogyan válhat valaki Google Partnerré?

A követelményeket a Google 3 kategóriába csoportosította: teljesítmény, költés, illetve tanúsítványokkal kapcsolatos követelményeket kell teljesíteni. A Google Partners rendszerben regisztrált Google Ads-kezelői fióknak legalább 70%-os optimalizálási pontszámot kell elérni. A Google Partners rendszerben regisztrált Google Ads-kezelői fióknak 10 000 USD összegű 90 napos hirdetési kiadást kell fenntartania a kezelt fiókokban. A Google Partners szolgáltatásban regisztrált Google Ads-kezelői fiók esetében a fiókszakértők legalább 50%-ának tanúsítvánnyal kell rendelkeznie a Google Ads szolgáltatásban. Ezenkívül minden olyan termékterületen (például keresési, Display-, Shopping-, videó- vagy alkalmazáskampányok) lennie kell legalább egy, tanúsítvánnyal rendelkező fiókszakértőnek, amelyre a cég legalább 500 USD értékű kampányköltést fordított a megelőző 90 nap során.

Hogyan válhat Kiemelt Partnerré?

A cégeknek meg kell felelniük a Partner-követelményeknek, és az adott országban a részt vevő vállalatok felső 3%-ába kell kerülniük (évente meghatározva) ahhoz, hogy Kiemelt Partnerré válhassanak.

A felső 3%-ot meghatározó tényezők többek között a következők:

  • Ügyfélszám növekedése: Lehetővé teszi a partnerek számára, hogy meglévő ügyfeleiket gyarapítsák, és új ügyfeleket szerezzenek. Az adatok mérése a hirdetések éves költségeinek növekedése és a hirdetések első Google Ads-ügyfelek körében elköltött költségei alapján méri a Google.
  • Ügyfélmegtartás: Az ügyfélvállalkozás fenntarthatóságának mértéke, az éves szinten megtartott ügyfelek százalékos aránya alapján mérve.
  • Termékdiverzifikálás: Az eredményközpontú termékmixbe a Keresőn kívül is befektetett, az egyes naptári években a Display-, az alkalmazás-, a videó- és a Shopping-kampányokban elköltött kiadások százalékos arányával mérve.
  • Éves hirdetési kiadások: Befektetés a Google Ads vagy a Google Marketing Platform szolgáltatásba, a kezelt fiókok költései alapján, minden naptári évben mérve.

Hogy miért éri meg olyan ügynökséggel dolgozni, akik ebbe a bizonyos „felső 3%-ba” tartoznak, korábbi, Google Kiemelt Partnerségről szóló cikkünkben írtunk.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!