Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. május 25.

Elindult a Facebook shop

Elindult a Facebook Shop, melynek a lényege, hogy bármilyen vállalkozás csinálhat webáruházat a facebookon. Kinek jó ez, és pontosan hogyan kell elképzelni? 

Az új Facebook fejlesztés minden vállalkozás számára jó megoldás lehet, hiszen mérettől függetlenül, olyan webáruházat indíthatunk, ami közvetlenül a facebookról vagy az instagramról érhető el.

Az alábbi linken láthatjuk, hogyan is fog kinézni ez a valóságban.

Az Facebook shop indulása bárkinek jó lehet, azonban inkább a kisebb vállalkozásoknak szeretne kedvezni vele Mark Zuckerberg.

facebook shop

Nem titok, hogy a covid-19 is közrejátszott, hogy ezt az újítást minél hamarabb élesítsék, hiszen sok kis vállalkozás küzd most gondokkal, melyre megoldást kínálhat a kék óriás újdonsága.

A cél az lenne, hogy a felhasználóknak végső soron ne kelljen átmenni a cég saját webáruházába ahhoz, hogy megvásárolják az adott terméket, hanem egyszerűen a facebook oldaláról bonyolítsák le a tranzakciót. (A Facebook régóta próbálkozik a felületén tartani a látogatókat, és ez egy újabb jó lehetőség erre.)

Nem csak a Facebook jár azonban jól ezzel, hisze a Facebook Shop segítségével, egyszerűen tudunk létrehozni egy online boltot, amit a facebookról, vagy akár az instagramról is el lehet majd érni. A létrehozás ráadásul teljesen ingyenes

A Facebook Shop szolgáltatást fokozatosan vezetik majd be a felhasználók számára, csakúgy mint a legtöbb újdonságot. 

Nem tétlenkedik a Facebook, hiszen a Facebook shop mellett, még számos újdonság is elérhető lesz, mint pl. az Instagram Shop, vagy a Live Shopping funkció, amikor is majd élő adás közben lehet megrendelni egy adott terméket.

A fent említett új funkciók mellett, a Facebook a lojalitásra is rámegy és egy Facebook Shops hűségprogramot is tesztel, amivel majd kedvezmény pontokat is lehet gyűjteni, amiket pedig különböző kedvezményekre tudunk beváltani.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!