Segíthetünk?

Blog

Hírek

2015. november 04.

Eljött a második Mobilegeddon?

A héten indult a Google mobilbarát algoritmusába épülő azon frissítése, mely innentől kezdve bünteti az összes olyan weboldalt, melyek a felhasználói élményt zavaró módon, hatalmas pop-up bannerekkel szeretnék a látogatót az adott mobil alkalmazás installálására késztetni.

Szeptember elsején szellőztették meg, hogy várható egy ilyen jellegű büntetés, de a bevezetéséről semmi konkrétum nem hangzott el. Ami érdekesség, hogy az egész feltárási folyamat és büntetés a mobilbarát algoritmus szerves részét képezi inenntől kezdve. Amit fordíthatunk úgy is, hogy hiába pipáltunk ki minden egyes tényezőt, amit a Google előírt nekünk április 21-ét követően, ha nem megfelelő az alkalmazás installációs hirdetés a saját oldalunkon, akkor büntetést kaphatunk.  Alább látható 2 példa a helyes és a helytelen megoldásra is:

PÉLDA 1 – HELYES

mobilbarat-installacios-hirdetes

PÉLDA 2 – HELYTELEN

nem-mobilbarat-installacios-hirdetes

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!