Segíthetünk?

Blog

Hírek

2019. április 24.

Eltűnhetnek a like-ok Instagramról?

A közösségi média használata a benne rejlő lehetőségek és előnyök mellett számos negatívumot is jelenthet a felhasználók számára. Az egyik ilyen a túlzott like központúság, mely ellen úgy tűnik, fellép az Instagram.

Bár az Instagram többször is hangoztatta már, hogy a felület célja alapvetően nem a képek kedvelésért és követő gyüjtésért való megosztása, sokkal inkább egy kifejezésre szolgáló platformként tekintenek magukra. A cél eredetileg a felhasználók életébe való betekintés nyújtása, nem pedig a kedvelések hajszolása.

instagram-like

A felhasználók azonban egyre komolyabb jelentőséget tulajdonítanak a kapott visszajelzéseknek, és a tartalmaikat is az alapján készítik el, hogy az a várható legtöbb visszajelzést hozza számukra.

Az alábbi Tweet mutat rá egy újdonságra, melyet tesztel az Instagram: nem látszódik a like-ok száma, így kisebb nyomás nehezedik a felhasználókra.

Persze a képek feltöltői továbbra is láthatják a megszerzett kedveléseket, azonban a többi felhasználó számára ez nem látható az újítással.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!