A Facebook bejelentette az online vállalkozások Nyári támogatás programját
Manapság a vállalkozások alkalmazkodnak az új online körülményekhez és soha nem látott módon kapcsolódunk. Ahogyan a felhasználók keresése is megváltozott, úgy a vállalkozások is átalakultak ennek megfelelően. Pontosan ezen okból igyekszik a Facebook segíteni minden vállalkozásnak.
Facebook Nyári Boost támogatás
A facebook egy új kezdeményezést indított el „Boost with Facebook Summer of Suppor” címmel. Ezzel több millió embernek segítenek abban, hogy a szükséges digitális készségeket, információkat elsajátítsák ebben a kihívásokkal teli időszakban.
A program hat hétig fog tartani, ingyenes online képzésekkel, élő foglalkozásokkal és az ügyfélszolgálattal való kapcsolat lehetőségével.
A hat hetes kurzus alatt megtanulhatják, hogy miképpen lehet kreatívokat készíteni telefonnal, hogyan építsék fel az online megjelenést, továbbá még jobban megérteni saját a weboldalukat.
A felszólalók között olyanok vannak, mint Marcus Lemonis (A The Profit TV műsorvezetője), Magic Johnson( legendás kosárlabdázó és vállalkozó), Monique Nelson (Az USW elnök vezérigazgatója) és Kevin O’Leary (Az O’Shares vállalat elnöke, továbbá TV-s személyiség), akik segítenek és tanácsokkal látják el a hallgatókat. Továbbá kisebb vállalkozások tulajdonosaival is felszólalnak, például D’Andra és Mikaila Ulmer, akik a Me & the Bees Lemonade tulajdonosai, valamint Emmie King a Nandy’s Candy tulajdonosa aki mélyebb betekintést enged vállalkozásába.
Mivel sok pontot és különféle témákat dolgoz fel az előadás sorozat, ezért több időpontban zajlik.
A témák:
- A Változó világ(Június 24-28): A világunk felgyorsult, nem csupán a világjárvány miatt, hanem a folyamatos innovációs fejlesztések és életvitelben való változások miatt is. A sikeres vállalkozáshoz meg kell érteni, hogy mindezekre hogyan reagáljunk.
- Ellenálló képesség ( Június 29- július 5): Néha a lehetőségek ott bukkannak fel, ahol nem számítunk rá. Sikeres vállalkozás az, ami a visszaesést egy új iránynak fogja fel és felismeri benne a lehetőséget.
- Újra feltalálás (július 6-12): Megmutatják, hogy vállalkozásunk újjáépítésében mennyit segíthetnek a különféle eszközök.
- Újraalakulás (július 13-19): Ha véget ér a válság, miképpen fogunk újra a színpadra lépni? Ez az etap segít átgondolni a továbbiakat.
- Ügyfelek és kereskedelem ( július 20-26): Megtanulhatjuk, vállalkozásunk miképpen lehet megkerülhetetlen ügyfeleink számára és hogyan válhatunk (még inkább) ügyfélközpontú vállalkozássá.
- Közösség ( július 27-31): Megtanuljuk, hogyan lehet vállalkozásunk építő része a közösségnek.
További részletek a Facebook saját oldalán olvashatóak:
https://www.facebook.com/business/news/announcing-boost-with-facebook-summer-of-support/