Segíthetünk?

Blog

2024. december 03.

Facebook elsődleges mutatója

Miután az Instagram bejelentette, hogy augusztustól a „Views” -ra vált elsődleges fókuszmérőként, a Meta most bejelentette, hogy a Facebook követni fogja ezt a példát.

Tehát a „lejátszások”, „megjelenítések” és „elért fiókok”, helyett a „megtekintések” veszi át a fő mérőszám helyét : az új mérőszám – a Views – azt mutatja meg, hogy hányszor játszottak le egy tekercset vagy videót, illetve hányszor jelent meg a képernyőn egy fotó vagy szöveges poszt. A megtekintéseket úgy számolják ki, hogy hányszor jelentek meg egy személy képernyőjén, beleértve az ismételt megtekintéseket is. Így például, ha egy személy ugyanazon a napon háromszor néz meg egy fényképet, az egy Impresszió helyett három Nézettségnek számít. Ez azt jelenti, hogy ezentúl a nézettségei magasabb számokat mutat majd, mint a korábbi adatok esetén.

Watch Time – Minutes Wiewed: Nézési idő helyett, megtekintett percek, ami azt mutatja meg, hogy az emberek mennyi ideig nézték másodpercre pontosan, míg a „Megtekintett percek” a legközelebbi percre kerekítve.

Average Watch Time – Average Minutes Viewed (átlagos nézési idő helyett átlagos megtekintett percek)

A többi mérőszám, mint például az Elérés, a 3 másodperces megtekintés, az 1 perces megtekintés, a Reakciók, a Kommentek és a Megosztások változatlanok maradnak.

A Meta azt állítja, hogy ezeket a változtatásokat a következő hetekben bevezeti a Meta Business Suite és a Professional Dashboard felületén .

Forrás:

https://www.socialmediatoday.com/news/facebook-switches-views-primary-metric/732979/

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!