Segíthetünk?

Blog

2021. június 10.

Facebook F8 konferencia összefoglaló

Az online  konferencia legmeghatározóbb témája a vállalkozások és a felhasználók közötti kommunikációs csatornák fejlesztése volt. Kiemelt szándékuk volt a fejlesztők munkáját segíteni, ezzel együtt a cégek növekedését a platformon.

Instagram – Messenger API

Ennek köszönhetően már Instagramon is tudnak automatizált üzeneteket küldeni a cégek, olyan gyakori kérdésekre, mint hogy mikor van nyitva az adott üzlet. Ezenfelül integrálni tudják a saját eszközeikkel amely segítségével az adott felhasználó korábbi vásárlásaira gyors rálátást nyernek. Az újításnak hála a customer experience kezelő rendszerek is elérik az Instagramról beérkező üzeneteket (pl. Sprinklr), így az összes bejövő üzenetet és kommentet egy felületről tudják kezelni. Hasonlóan, mint a Facebook Messenger esetén, ennek célja hogy közelebb hozza a felhasználókat a vállalatokhoz, egy közvetlenebb és gyorsabb kommunikációval.

Ezen téma kiemelt figyelmet kapott, a termékfejlesztéssel kapcsolatban pár érdekes statisztikai adatot is közzé tettek, amely szerint a felhasználók jelentős része (75%) szereti ha közvetlen üzenettel tud kommunikálni a cégekkel, a megkérdezettek több mint fele (64%)  az email-ben történő vagy telefonos kommunikációt is kiváltaná vele.

Facebook újítások

  • Customer Feedback template Messengeren belül
  • Login Connect with Messenger:

A facebook logint követően a cégek közvetlenül Messengeren tudnak kommunikálni a felhasználóval. Ez a módszer hatásosnak mutatkozott a customer support fejlesztésében, az alkalmazáson belüli konverziók növelésében és az árbevétel növekedése tekintetében.

  • Multipeer API

Mostantól a csoportos videóhívásokhoz is lehet AR filtereket fejleszteni, ezek egyszerre jelennek meg az összes résztvevőn.

  • Business Apps (Business Suite): 

Közvetlenül a facebook oldalról elérhetők lesznek harmadik fél által készített applikációk (pl. Canva).

Whatsapp Business API újdonságok

A fejlesztéseknek köszönhetően az onboarding procedúra ideje 5 percre csökkenhet, emelett az automatizált kommunikációt is megújították. Például egy maximum 10 opcióból álló menüt alkalmazhatnak a vállalkozások vagy előre megírt válaszok (maximum 3) lehetőségét ajánlhatják fel a felhasználóknak. 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!