Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. június 05.

A Facebook Marketplace már brandek számára is elérhető

A Facebook Marketplace korábban kizárólag C2C platform volt, ez változik a mostani frissítéssel, hiszen nagy B2C lehetőség ez a márkák számára. (US)

Íme 4 ok arra, hogy ezt a lehetőséget miért érdemes kihasználni:

A Facebook Marketplace alacsony díjai

A marketplace-k között az egyik legalacsonyabb díjjal rendelkezik az 5%-os jutaléki díjjal vagy a minimum $0.40-os díjjal a $8 alatti tranzakciók esetében. Ugyanakkor listázási díjakkal sem kell számolni, ami azt jelenti, hogy nincs limitálva a feltöltött készlet mérete.  

A Marketplacera való átállás rendkívül egyszerű

Ahhoz, hogy B2C konstrukcióban áruljunk a Marketplace-n meg kell felelnünk néhány kritériumnak.  Így például érdemes a Facebook által már jóváhagyott listing partnerrel dolgozni (pl. Feedonomics) azon, hogy termékeink felkerüljenek a piactérre. Ennek oka az, hogy ezek a partnerek már átestek a szükséges eljárásánon és így a Facebook bármilyen probléma felmerülésekor könnyebben tud közbeavatkozni, segíteni. 

facebook-marketplace

Két legyet egy csapásra

Új lehetőségekre tehetsz szert, ha klészleted megjelenik a Piactéren: ugyanazt a katalógust használva az Instagramon is jelen tudunk lenni. Az 5%-os jutalék mindkét platformra igaz, figyelembe véve, hogy a két legnépszerűbb közösségi média platformról van szó, nagy előnyökkel járhat márkád számára: eltérő közönségszegmenseket tudsz megszólítani anélkül, hogy az különbeállítást vagy setupot igényelne. 

A Facebook képes személyre szabni a vásárlói élményt

A Facebook arra használja a rendelkezésére álló adatokat, hogy összekösse a felhasználókat az őket érdeklő termékekkel, Azzal, hogy a userek interakcióba lépnek a Piactér egyes termékeivel, idővel számukra egyre relevánsabb termékekkel fognak találkozni. 

A termékeid több elhelyezéssel jelennek majd meg a felhasználóknak: a hírfolyamon, a Piactéren és az oldalak boltjaiban. A Piactér listái az ottani termékek között fognak megjelenni, azonban a felhasználó számára releváns termékek fognak megjelenni. 

 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!