Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. szeptember 28.

Facebook – Megszűnik a 20%-os szabály!

Az internet madarai már csiripelték sok platformon az elmúlt napokban: megszűnik a Facebook hirdetés képekre vonatkozó 20%-os szabálya! 

A hirdetők már tapasztalhatták, hogy a 20%-ot (bőven) meghaladó szövegmennyiséget is elfogadja a rendszer a hirdetési kreatívokon. A változtatást az is alátámasztja, hogy a text overlay tool oldala is átirányít. A Facebook ráadásul az eddigi szabály emlegetése helyett már inkább csak egy 20%-os best practice-ként emlegeti a korábbi szabályt.

megszűnik a Facebook 20%-os szabálya

Kitekintés: a 20%-os szabály bevezetésének elsődleges oka annak idején a “reklám-és információzaj” elkerülése volt azzal a céllal, hogy a felhasználói élmény ne váljon túlterheltté. Idővel azonban a Facebook is több olyan újítással rukkolt elő, ami sokkal inkább felkeltették a figyelmet, így a szövegmenniység kérdése háttérbe szorult. 

 

Írásunk forrása a SEJ cikke.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!