Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. június 22.

A Facebook megszünteti a Célköltség ajánlattételi stratégiát

Az ajánlattételi stratégiák egyszerűsítése érdekében a Facebook megszünteti  a célköltség-ajánlati stratégiát. Mit jelent ez a hirdetők számára?

2020. szeptember 15-től a célköltség már nem lesz elérhető a Ads Manager alkalmazásban.

facebook-ajanlattetel

A megcélzott költségeket használó meglévő kampányokat szüneteltetni fogják. 

Javasolják, hogy a jelenleg a célköltség-stratégiát használó hirdetők hozzanak létre új kampányokat, vagy szerkesszék a célköltség-kampányokat úgy, hogy inkább a költségkeret-ajánlattételi stratégiát használják.

A költségkorlát lehetővé teszi a hirdetők számára a költségek ellenőrzését is, de az optimalizálási események maximalizálására összpontosít egy meghatározott CPA-n belül. Ez különbözik a célköltségtől, amelynek célja az, hogy csak az optimális költségen belüli eseményeket érje el egy adott CPA-nál.

Az ajánlattételi stratégiákról bővebben itt olvashatsz: 

https://www.facebook.com/business/m/one-sheeters/facebook-bid-strategy-guide

 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!