Segíthetünk?

Blog

2020. szeptember 30.

Fontos változások a Google kampányaira vonatkozóan

A helyi kampányokat arra tervezték, hogy a hirdetéseink révén növeljük a fizikai bolt forgalmát.  A helyi kampányok megjelenhetnek a Google Térképen, a Keresési eredmények között, a YouTube-on és a Google Display Hálózaton is.

Az első újítás a szolgáltatások attribútum, amelyet már tudunk alkalmazni a helyi kampányokra is.  Eddig is számos attribútum volt elérhető a Google cégem fiókban, mint pl: online tanfolyam, érintésmentes kézbesítés, stb. Ezek legtöbbje kategória függő és különböznek például a kórházak és éttermek esetében. A Google most ezeket az attribútumokat teszi elérhetővé a helyi kampányokhoz is. 

Ezek az új szolgáltatások attribútumok hasznosak lehetnek a vásárlási döntés folyamatában, illetve vizuálisabbak lesznek a hirdetéseink. 

Új jelvény a shopping hirdetésekhez

„Vedd át ma” jelvény után, itt a „vedd át később” jelvény a shopping hirdetésekhez, pl: vedd át szerdáig. Ezek a jelvények a címsorok felett találhatóak. 

A Google ezzel a lehetőséggel a kiskereskedőknek kedvez, hogy olyan termékeket is népszerűsítsenek, amelyek jelenleg nem kaphatóak a boltban, de néhány napon belül átvehetőek. 

A későbbi átvétel funkciót a Merchant Center fiókban lehet kezelni. Ez egy fontos lépés a kiskereskedőnek, főleg a közelgő ünnepek idején. 

Automatikus ajánlattételi stratégia a helyi kampányokhoz.

Az automatikus ajánlattételi stratégia a helyi kampányokhoz már tavaly szeptember óta létezik, amely optimalizálja a fizikai bolti látogatás ajánlatait az androidos eszközök GPS jelei kapcsán és a fogyasztói szokások alapján. Az automatikus ajánlattételi stratégia a látogatások során a nagyobb kereskedőkre és nagy éttermi láncokra fókuszál. 

A Google most ezt tovább fejlesztette és az üzletek tényleges értékesítésére fókuszál, nem csupán a gyalogos forgalomra.  A jogosultsághoz a hirdetőknek meg kell felelniük bizonyos bolti tranzakciós mennyiségeknek és további adat küszöbnek.

A Google egy blog bejegyzésében azt írja, hogy a hirdetők feltölthetik az első féltől származó, adatvédelmi szempontból biztonságos tranzakciós adataikat a folyamatos optimalizálás érdekében. 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!