Frissítés érkezik az Impression share ajánlattételi stratégiában
A tavalyi évben a Google bejelentette, hogy a Target Search Page és a Target Outranking ajánlattételi stratégiákat megszüntetik és a jövőben nem lesznek elérhetők az új kampányoknál. A következő hetekben azok a kampányok amik ezeket az ajánlattételi stratégiákat használják autómatikusan átállításra kerülnek Target Impression Share-re.
További információk a Target Impression Share ajánlattételi stratégiáról
A Target Impression Share (Megcélzott megjelenítési részesedés ajánlattételi stratégia) egy intelligens ajánlattételi stratégia, ami automatikusan beállítja az ajánlatokat azzal a céllal, hogy a hirdetés az oldal abszolút tetején, az oldal tetején, vagy pedig a keresési eredmények oldalon bárhol megtalálható legyen. A Target Impression Share stratégia elérhető sztenderd kampányok vagy több kampány portfólió stratégiája ként.
Hogyan is működik
A Target Impression Share ajánlattételi stratégia automatikusan beállítja a célnak legjobban megfelelő ajánlatot.
Fontos!: A megjelenítési arány, csupán a Google Keresési Hálózatára korlátozódik.
Elhelyezés
Az Target Impression Share ajánlattételi stratégia esetében három opciónk van, attól függően, hogy hol szeretnénk megjeleníteni a hirdetés, az oldal abszolút tetején, az oldal tetején vagy a Google Keresési találatai közül bárhol.
Ajánlati korlátozások
A maximális CPC-ajánlat korlátja a Target Impression Share felső határa lesz az aukciók során. Fontos, hogy ez az összeg ne legyen túl alacsony. Ellenkező esetben korlátozhatja a kampány teljesítményét.
Ajánlatkorrekció és célmegjelölés részesedés
Az ajánlatkorrekció lehetővé teszi, hogy többé-kevésbé megjelenjenek a hirdetések, attól függően, hogy hol, mikor és hogyan keresnek az emberek. Mivel a Target Impression Share stratégia valós idejű adatok alapján optimalizálja az adatokat, az ez előtt beállított ajánlatkorrekciókat nem fogja figyelembe venni az új ajánlattételi stratégia.
2 hozzászólás
A magyar nyelvű Ads-ben „Megcélzott megjelenítési arány” néven szerepel.
Kedves Tamás,
Köszönjük neked a kiegészítést!
üdv,
Klikkmánia csapata