Segíthetünk?

Blog

Hírek

2016. január 27.

Google: a címsor továbbra is rangsorolási tényező, de nem kritikus fontosságú

Barry Schwartz foglalkozott a címsor keresőoptimalizálási szerepével a blogján, miután John Mueller, a Google munkatársa, tett félreértelmezhető kijelentéseket a témában.

Mueller elárulta, hogy a title tag (címsor) ugyan továbbra is egy fontos tényező a keresőoptimalizálásban, de a helyes használata nélkül is lehetünk eredményes keresőoptimalizálók. A vita abból adódott, hogy a netező közönség szeret mindent félreérteni, amit félreérteni lehet és azonnal belemagyarázták, hogy a címsor innentől kezdve már nem is számít. Ezt mindenki felejtse el, mert a title tag továbbra is fontos rangsorolási faktor, de nem kritikus!

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!