Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. augusztus 10.

A Google Ads hirdetők innentől YouTube-ról is nyerhetnek potenciális ügyfeleket

A Google béta verzióban működő potenciális ügyfelek űrlapbővítménye segítségével a YouTube nézői közül is tudunk már leadekre szert tenni. A tavaly még csak keresőkampányokra elérhető bővítmény már YouTube és Discovery kampányokban is működik.

Az űrlap a hirdetésre való kattintás után, tehát a valódi érdeklődőknek jelenik csak meg, akik az aktuális képernyő elhagyása nélkül tudják azt kitölteni és elküldeni. Ha a felhasználó a Google profiljába bejelentkezett állapotban van, akkor az űrlap automatikusan is kitölthető néhány kattintással.

,,A Google Ads új potenciális ügyfelek űrlapbővítményével egyszerű lehetőséget bztosíthatsz a felhasználóknak arra, hogy információt osszanak meg, miközben a számukra releváns tartalmakat böngészik. Ezzel a megakadástól mentes folyamattal hatékonyabban szerezhetsz értékes potenciális ügyfeleket.’’

Az új bővítmény YouTube-on való alkalmazása során az amerikai Jeep autógyártó cég 10-szeres növekedést tapasztalt az ügyfélszerzésében. A cég állítása szerint a potenciális ügyfelek űrlapbővítmény bizonyult az ilyen konverziók gyűjtésének leginkább költséghatékony módjának az összes általuk addig használt platform közül. Íme egy példa, hogyan biztosít lehetőséget a Jeep az űrlapbővítménnyel a felhasználóknak tesztvezetésre való jelentkezésre:

Képernyőfotó 2020-08-10 - 11.08.54

Így működik a potenciális ügyfelek űrlapbővítmény

Ez az űrlapbővítmény közvetlenül gyűjt adatot az ügyfelekről ahelyett, hogy egy landoló oldalra küldené őket. Keresőkampányok esetén az űrlap bővítményként hozzáadható a meglévő kampányokhoz.

Videókampányok esetén a kampány létrehozása közben vagy a kampány beállítások menüjében lehet az űrlapot beilleszteni. Videókampányok létrehozásakor megadható, hogy milyen típusú potenciális ügyfelekre akarunk szert tenni, a következők közül:

  • Nagyobb vásárlási szándék: a termék iránt nagyobb eséllyel érdeklődő emberek elérésére
  • Nagyobb mennyiség: a lehető legtöbb ember elérésére

A kampány létrehozásakor meg kell adnunk azt is, hogy a következők közül milyen információkat kérünk a felhasználóktól:

  • Név
  • Telefonszám
  • Emailcím
  • Város
  • Irányítószám
  • Megye/térség
  • Ország
  • Munkahely
  • Munkahelyi pozíció
  • Munkahelyi emailcím
  • Munkahelyi telefonszám

Ezeken a sztenderd kérdéseken kívül specifikusabbak is feltehetők lakáskeresőknek, autóvásárláson gondolkodóknak, munkakeresőknek stb. Ha még ezek a lehetőségek sem merítik ki a hirdető igényeit, egyedi kérdések is megadhatók az űrlapon. A potenciális ügyfelek adatai CSV fájlként letölthetők, azonban csak a legutóbbi 30 napban begyűjtött információk esetén!

A Google az év későbbi részében Display kampányokra is elérhetővé teszi az űrlapbővítményt, azaz hamarosan a hirdetők az internet minden részén tudnak adatot gyűjteni a potenciális ügyfeleiktől.

Egy amerikai felmérés szerint a vásárlók örülnek a cégekkel való kapcsolattartás új lehetőségeinek, mint például az űrlapbővítménynek.

,,A fogyasztók már a cégekkel való kommunikáció változatosabb módjait preferálják. A márciusi felmérésünk azt mutatja, hogy háromból egy vásárló inkább attól a cégtől vásárolna, amelyik a kapcsolattartási lehetőségek szélesebb palettáját nyújtja – úgymint a webes űrlapok és telefonos elérés.’’

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!