Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. február 24.

A Google Ads részletesebb konverziós műveleteket kínál

A Google részletesebb lehetőségeket tesztel a webhely-konverziós műveletek nyomon követésére a Google hirdetésekben.

A konverziós műveleteknél található kategória oszlopban, korábban 5 kategóriába szegmentálhattuk a kampányjelentéseket, mint pl: Vásárlás, Ügyfélszerzés, további információ kérése, Oldalmegjelenítés, Feliratkozás, Egyéb

A jövőben ezeket a kategóriákat változtatja meg a Google, és egészíti ki új lehetőségekkel.google-ujdonsag

A legtöbb fiókban már elérhetőek az új konverziós műveletek. 

Az új opciókészlet két részre oszlik, értékesítési kategóriára és lead gyűjtési kategóriára. 

Az új, részletesebb beállításoknak köszönhetően, jobban nyomon tudjuk követni a mikro konverziók alakulását, amit pedig majd a kampányok optimalizálásánál is feltudunk használni, amennyiben a kampányszintű konverziók alkalmazását használjuk, egy automatikus ajánlattételi stratégiával. 

 

 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!