Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. augusztus 12.

A Google Ads több frissítést vezet be az APP kampányokhoz

A Google Ads számos változtatást vezet be az APP kampányokban, amelyek célja a létrehozási folyamat egyszerűsítése és további konverziók generálása. Lássuk a részleteket!

 

  • Maximize conversions ajánlattételi stratégia az App kampányokban

 

A hirdetők mostantól ezt az ajánlattételi stratégiát is használhatják az APP kampányokon keresztül.

Ez lehetővé teszi azt az optimalizálást, hogy a lehető legtöbb telepítés generálódjon a lehető legkevesebb idő alatt.

A hirdetők egyszerűen csak megadják költségvetésüket, a többit pedig a Google gépi algoritmusa fogja elvégezni.

Beállítása:

  • Kattintson a App kampány beállításainak szerkesztéséhez.
  • Válassza ki a „Ajánlat” szakaszt
  • Vegye ki a pipát a „Telepítésenkénti célköltség beállítása” négyzetből.
  • Mentse el a kampány módosításait.

Miután egy alkalmazáskampányt néhány hétig futtatott a maximális konverziókra tett ajánlattétel mellett, a hirdetők képesek lesznek meghatározni a tényleges telepítési költséget (CPI).

Innentől a Google azt mondja, hogy a hirdetők áttérhetnek a konverziók maximalizálásáról a CPI-stratégiára.

app kampány

 

  •  Egyszerűsített képkövetelmények 

 

Az APP kampányok jelenleg több mint 30 különböző méretű képet fogadnak el. Ezt egyszerűsíti úgy az idei év folyamán majd a Google Ads, hogy átáll a méret-alapú helyett az arány-alapú specifikációra.

Innentől a hirdetőknek majd csak három oldalarányt kell feltölteniük, melyek a következőek: 

1: 1 (négyzet): Minimális méret 200 x 200, ajánlott méret 1200 x 1200

1,91: 1 (Tájkép): Minimális méret: 600 x 314, maximális mérete: 1200 x 628

4: 5 (portré): Minimális méret 320 x 400, ajánlott méret 1200 x 1500

A Google emellett növeli a képfájl méretkorlátját 150KB-ról 5 MB-ra, így a képek jobb minőségben tölthetők fel. A képek jóváhagyott fájlformátuma .jpg és .png fájl lehet. A Google nem engedélyezi a GIF-eket.

A jövő év elejétől kezdve az összes alkalmazáskampányt átállítják erre a követelménykészletre. Azok a meglévő képek, amelyek nem felelnek meg az új képarány-előírásoknak, leállnak a hirdetésekben, és eltávolításra kerülnek. 

A változásra való felkészülés érdekében a hirdetőket arra ösztönzik, hogy vizsgálják felül a képes hirdetéseiket, és módosítsák azokat, amelyeket továbbra is mutatni szeretnének. 

Segítségképp bevezetésre kerül majd egy olyan eszköz is, amellyel a három támogatott képarányra lehet “vágni” képeinket. Ez a kivágó eszköz elérhető lesz amikor képeket töltünk fel az újonnan létrehozott kampányokba.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!