Segíthetünk?

Blog

Hírek

2019. november 29.

Google App kampányok újdonságai

App kampányokkal kapcsolatban két új funkció is elérhetővé vált a közelmúltban, melyeket mindenképpen érdemes alkalmazni. 

google-app

A két említett újdonság:

  1. A Google App kampányokban elérhető hirdetéscsoportok lehetővé teszik a kreatívok egyidejű tesztelését. Ez a szolgáltatás lehetővé teszi a hirdetők  számára, hogy A / B teszteket futtassanak, amivel kiküszöbölhetik az olyan tényezőket például, mint a szezonalitás. Ez az ünnepi szezon közeledtével különösen értékes újítás.
  2. A kibővített hirdetésszöveg mezők már elérhetők a Google App kampányaiban is. A kampánykezelők most akár öt 30 karakteres címsort és öt 90 karakteres leírást tölthetnek fel. Fontos, hogy legalább két címsor és két leírás kötelező, de ezek akár 5-5 darabig bővíthetőek. Mivel korábban legfeljebb két címsor és két leíró sor volt csupán, ez jelentős bővítésnek számít. 

A Google azt javasolja, hogy teszteljünk és folyamatosan cseréljük is a szövegeket, hogy a rendszer tudjon miből “tanulni”. Tegyünk hát így, alkalmazzuk az újdonságokat és váltogassuk az elérhető lehetőségeket bátran.

 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!