Segíthetünk?

Blog

Hírek

2016. július 26.

A Google elindítja az importált híváskonverziókat

Miközben egyre több és több üzletet vezetnek emberi beavatkozások nélkül, addig még mindig akadnak olyan vevők, akiket telefonon keresztül kell elérnünk.

Azok, akik telefonszámot adnak hozzá a Google Adwords hirdetéseikhez vagy azok, akik csak hívás kampányt futtatnak, követni tudják a hívásból érkező konverziókat. Pontosabban, a Google konverziókövetése lehetővé teszi a hirdetőknek, hogy nyomon követhessék az AdWords hirdetésekből bekövetkező hívások minimális hosszát.

A Google viszont elismeri, hogy ez a konverziók csak korlátozott nézetét jelenti, ezért bejelentette az importált híváskonverziókat. Az új funkció lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy hívásadatokat importálhassanak, így azokhoz részletes konverziós adatokat tudnak majd tulajdonítani, mint például a bevételt. Ez pedig visszakövethető addig, hogy a konverziót mely Adwords kampány generálta.

adwords-call-conversions

Amit Agarwal, a Google mobil keresőhirdetéseiért felelős senior termékmenedzsere kijelentette:

“Különbséget tehetsz a különböző típusú ügyféltevékenységek között, melyeket lehet másképp értékelnél. Például, egy utazással kapcsolatos hirdető lehet, hogy más bevételi összeget rendel a különböző hívásokhoz, mint az új foglalásokhoz, kérésekhez, szolgálati hívásokhoz, vagy a fogyasztói eladások egy nagyobb utazási csomagokhoz.”

Az importált híváskonverziókból származó adatoknál használható a Google  hirdetési kiadások célzott megtérülése (ROAS), ami egy olyan automatikus ajánlattételi stratégia, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy a hirdetési kiadásoknak a beállított céllal megegyező átlagos megtérülését érjék el.Ahhoz, hogy importálni tudjuk a híváskonverziókat, a hirdetőknek szolgáltatni kell egy telefonszámot a hívás kezdő időpontjával és a hívás hosszával. Egyedi konverziós eseményeket is meg lehet határozni, ahol a hirdetők megadhatják a opcionális konverziós időt, konverziós értéket és konverziós pénznemet is.

A Google szerint azok a hirdetők, akik használják az importált híváskonverziók adatait jelentős nyereséget generálhatnak a kampányaikban.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!