Segíthetünk?

Blog

Hírek

2020. május 04.

A Google ingyenessé tette a Shopping listinget

Közel egy hete lehetett olvasi arról, hogy a Google ingyenes megjelenési lehetőséget biztosít a hirdetőknek a shopping kampányok esetén. Lássuk, hogyan is valósult meg ez.

Április 30-án vált élessé a Google legújabb segítsége, mellyel innentől kezdve úgy is megjelenhetünk a találatok közt, hogy nem kellett fizetnünk érte.

Ehhez egy Merchant Center fiókra van szükség, illetve a következő adatokra kötelező jelleggel:

  • ID :Alfanumerikus azonosító, amely egyedi minden eladott elemnél.
  • Cím :Az  termék neve, 
  • Leírás :Legfeljebb 5000 karakter, amely  jellemzi a terméket, és ez teszi egyedivé a terméket a felhasználói keresésekben
  • Link:A termék landolóoldal
  • Kép link :A termék fő képének URL-je.
  • Ár :A termék ára, amelyet a termék oldal tartalmaz.
  • Márka :a termék márkaneve
  • GTVIN : A termék globális kereskedelmi száma, amelyet a gyártók használnak termékeik azonosítására a kiskereskedésben. A Google segíthet megtalálni a tétel GTVN-jét, ha nem biztos vagyunk biztosak benne  benne.

ingyenes-google-megjelenes

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!